Instagram Alev Aldı! Ünlülerin 2020 Hallowen Kostümlerini Mutlaka Görmelisiniz!

benkendall s
Instagram Alev Aldı! Ünlülerin 2020 Hallowen Kostümlerini Mutlaka Görmelisiniz!

Herkese musmutlu günler❤

Benimle, ünlülerin İnstagram'da paylaştıkları Hallowen Gecesi görüntülerine tanık olmaya ne dersiniz? Bende aynı şeyi düşünüyordum. Görmelisiniz dedim çünkü yaratıcı ve birbirinden seksi paylaşımlar aşağıda sizlerle olacak.😊 Birbirinden güzel bu paylaşımları yorumlamanın keyfini çıkarın.

1. Cardi B

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Tabi ki rap kraliçesi Cardi B' den de daha sade bir şey beklemiyorduk. Her zaman ki gibi wow!

2. Kylie Jenner

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Kendisini kobra'ya benzetmiş. Biraz sert olmuş sanki. Ama makyaj müthiş!

3. Hailey Bieber

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Bu kadın çöp poşeti bile giyse moda olur diyerek beğenilerimizi sunuyoruz Hailey Hanım'a

4. Lil Nas X

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Espriyi anlamayan varsa söyleyelim. Nicki Minaj'ın Super Bass adlı klibinin parodi versiyonunu yapmış. E biraz komik olmuş sanki😅

5. Normani

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Kendisini Fifth Harmony'den tanırız.

6. Kendall Jenner

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Ciddiyim, üzerinde Kendall Jenner yazmasaydı tanıyamazdım. Garip kostüm.🙄

7. Demi Lovato

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Siyah'ın Kraliçesi.🖤

8. Csiriano

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

9. Halsey

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Biraz Melanie Martinez havası var sanki.

10. Jennifer Lopez

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Bugün ünlülerin kostümleri konumuzdu. Bazıları ciddi anlamda değişmiş. Ben şahsen bazılarını tanıyamayıp tekrar İnstagram'dan bakma zahmetine bile girdim.😅

Sizler Hallowen kostümleriyle rekor beğeniler kıran ünlüler hakkında neler düşünüyorsunuz? Hangisini daha çok beğendiniz?

#benkendall #CadılarBayramı #VogueHallowen

Instagram Alev Aldı! Ünlülerin 2020 Hallowen Kostümlerini Mutlaka Görmelisiniz!
20
20
Görüşünü yaz
20Kız Görüşü
20Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • bensherlock
    Halsey kendi makyajını kendi yaptığı için o. Diğerleri normalde de korkunç zaten maske falan takmalarına gerek yok 😒
    Sevdim 2 Kişi
    Görüş hala geçerli mi?

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

1920
  • jön-türk
    Cardib denem yaratığa baktım, kadının hiç bir hallowen kostümüne falan ihtiyacı yok ki!!! Bir çoğu orijinal yaratık biçiminde yaratılmış
    Sevdim 2 Kişi
  • AkrepburcuErkegii07
    Bu önemli ve değerli bilgiler için teşekkürler gerçekten. Umarım, bir sonraki bence de sitenin editörü olarak daha önemli bir bence yazarsınız. Takipteyiz, bol şanslar.
    • benkendall

      Burada maksat sizi her an için sıcak bilgilerle stres altına sokmak değil yorum kabiliyetinizi bizlerle paylaşmanız ve moda yönünden eleştrilerinizi açıkça belirtmenizdir. Benim sunularım eleştriye açık ve tabi ki renkli normal olarak. Bu sayede "editör" olarak farkımı ortaya koyuyorum diğer editörlerden farklı olarak. Çünkü yazar olmak budur; özgün, içten olmak gerekir.
      Teşekkür ederim. 😊🤎

  • Pelinsumer
    Kadinlafda fizik var ne giyseler sexsi oluyorlar ❤️kıskanıyorum ama beli etmiyorum 😄
    SevdimKatılmıyorum 2 Kişi
  • Kendilerine göre iyi gibi, onlar farklı olmak zorunda ünlü çünkü.
    Sevdim 1 Kişi
  • canerko
    Bizimkiler cadılar partisine özenirken keşke ruhuna uygun bir şekilde özense. İnsanlar emek veriyor bizimkiler de cadılar bayramı kutluyoruz demek için halen güzellik peşine düşüyor. Biraz da emeği örnek almalıyız sanki.
  • cenk06cenk
    Hepside berbatt
    Sevdim 2 Kişi
  • Teddmozby
    Halsey napmış bele kendine
    Sevdim 1 Kişi
  • pandasevercocuk
    kendall farkı...
    Sevdim 1 Kişi
  • bayansebastiyan
    Eğlenceli.. Bildiign kostüm
    Sevdim 1 Kişi
  • ___LAVİNİA___
    1. görsel efsoo
    Sevdim 1 Kişi
  • suunmxv
    Ya bunlar ne ya
    Sevdim 1 Kişi
  • luluşka
    Hepsi birbirinden merdane 🤣🤣
    Sevdim 1 Kişi
  • Yasamak34
    Cadı kostümü yok bu nasıl hallowen
    Sevdim 1 Kişi
  • Hocahanım
    Hayat bunlara guzel
    Sevdim 1 Kişi
  • Suskunbiradam
    Değişik duruyor hepsi
    Sevdim 1 Kişi
  • kediliçek
    Napim
    Sevdim 1 Kişi
  • Denizdibindeinciiii
    Iy tiksindm biraz 😃
    Sevdim 1 Kişi
  • KaneGalba
    o ikincisi ne iğrenç
    olmuş yani
    Sevdim 1 Kişi
  • KırıKMerdane
    Değişik geldi baya bi
    Sevdim 1 Kişi
  • Servetansinn1
    Saçma sapan şeyler yaa 😂
    Sevdim 1 Kişi
  • Dkflgjdsk
    Ünlüler ve boş işleri..
    Sevdim 1 Kişi
  • Bilgilikız58
    Güzel
    Sevdim 1 Kişi
  • Qxgogoxixhş
    Gerçekten güzel farklı bir bence emeğine sağlık.
    Sevdim 1 Kişi
  • nenasıl
    Cardi b ziplayarakmi gidecekmis?
    Sevdim 1 Kişi
  • ykp35
    iğrençler
    Sevdim 1 Kişi
  • splıtt_1
    sacmaaa
    Sevdim 1 Kişi
  • Gamkeder
    Hepsi cidden berbat gozlerimden ozur diliyorum
  • Onnumara-10
    Yok ben almayayım.
    Sevdim 2 Kişi
  • MagRipOgLu
    Hepsi birbirinden boş
    Sevdim 1 Kişi
  • hhhakany
    Gerçekten gülüyorum hallerine yazık
    Sevdim 1 Kişi
  • ReSsamınıız06
    Hepsi güzel iş
    Sevdim 1 Kişi
  • Yesimxx
    Hepsi de berbat
    Sevdim 1 Kişi
  • cancif
    Biz neden giymiyoz yaw
    Sevdim 1 Kişi
  • _neededme_
    Sanki kurban bayramı mı😒
    Sevdim 1 Kişi
  • kıremşanti
    Cardi b❤❤
    Sevdim 1 Kişi
  • benKubra26
    yeşil maskeli kimdi ya :D
  • Gizli Üye
    Güzel olmuş
    Sevdim 1 Kişi
  • Gizli Üye
    Karakterlerini uygun kostümleri seçmişler :D
    Sevdim 1 Kişi
  • Gizli Üye
    mq ne saçma şeyler var ya bayramlara bak bi de böyle bir dönemde kutlancak bişey mi bu
    SevdimKatılmıyorum 2 Kişi
YÜKLENİYOR...