Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada "Yasemin" demem:) "Yaren" demek istemiştim :)
Nedense hep "Yasemin" diyesim geliyor :)
Nedense hep "Yasemin" diyesim geliyor :)
Tabi ki de Türk olani destekleriz..
Bu arada sizin okul dan baya güzeller cikiyor demekki.. :/
Televizyonda gördüğün oyuncularının çoğunun yolu bizim okuldan geçmiş:)
Peki:)
Rica ederim
Yasemin Güldiken. Bana da Gül diker mi 😂😂😂😂😂
Bilmem
Eskiden sitede "EIG" verilince gül sembolü çıkıyordu, şimdi yok o:) O yüzden sanmıyorum yapabileceğimi:)
Yeditepeli kızlar güzeldir canım zaten :)
Aynen:)
Cevap
4Cevap
Yasemin daha iyi sanki
Yıldız Abla
alttaki
cesika
Jessica Abla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar