Herşeyden önce Allah mutlu mesut etsin diyim ve adam çokkkk yakışıklı, belkide karizmtik. Bilmiyorum ama azra turnayı gözünden vurdu, değil mi?



Azra Hanım da dünya güzeli ama : ) gayet hoş olmuş... diğer ünlüler gibi sahte evlilik yapıp boşanmazlar...
bencede
Çok yakışıklı olduğunu söyledikten sonra Allah mutlu mesut etsin demek...
sorun ne?
Eeeee sende azraya çok güzel diyebilirsin.
diyeni çok gördüm ve ebnce normal ve hatta onlar için gurur verici bişey. Adam bu soruyu sorduğumu bilse gururlanır, azrada ne kadar yakışlıtmış der
bence* olacak o
Azra akin yaninda olunca adamin havasi sonuk kalmis ama karizmatik duruyor
Azra dünya güzeli seçilen kadın. Bence şans konusu tartışılır
azra istediği byere ulaşamadı malesef. Saman alevi gibi, yanması ve sönmesi bire oldu
Cevap
13Cevap
Yolda görsen dönüp bir daha bakmazsın, ünlü biri ile olunca ve medyatik biri olunca böyle oluyor. :D
Bir kıvanç değil sonuçta
en azından kıvanç gibi, seks filmleri gibi sahneleri yok. Bu utancı yaşamayacak
Yakışıklı değil, tatlı bile değil
yok la mahmut tuncer daha iyi
Azra akınin içinde ki adam hep kıvançtır.
Siz bir de beni görün
Bu kadını kıvançla çok isterdim be
Bence iyiki olmadı azra için.
bir onun kocasına göz dik diknediginuz kalmisti
Çok yakışıklı değil bence.
Bunu diyen satanist kör oldu
Ben daha yakışıklıyım
Ben mi zevksizim nedir?
Normal , arasinda.
He mk yakışıklı diye evlendi o da
Ben daha yakışıklıyım😂
orta😊
Degil
Yakışmışlar
gerçekten iyi..
tipim değil
Azra daha yakışıklı
Yok yav normal adam
Hayır
Standart
Tatlılar
neresi yakışıklı
Değil bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar