hangisi ve neden
kylie jenner daha güzel
kendall jenner daha güzel
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kylie daha güzel bence
Kendall cok soğuk Kylie ise daha sempatik Bir de Kendall davranıstan kaybediyor
ya ben de daha çok kylie jenneri beğeniyorum o yüzden fazla kendala dikkat etmedim. ama Allah var kendal da şimdi taş yani kız
e yani kız estetikli her yeri dudakları özellikle onun öncesinde dudağı yokmuş resmen ve de kalçasında da silikon var göğsünde de var diyorlar :D ama kıza yakışıyor makyaj genelde her ne kadar bir ton makyaj yapsada fazla makyajı sevmiyorum
hayır bildiğim kadarı ile kendall doğal bunu eski hallerine bakıp anlamak kolay. kız hala aynı gibi sadece büyümüş fark bu.
Kendall daha tatlı
evet ama kylie de kadınsı
Beni Kendall'a benzetiyorlar 😃
gerçekten mi? o zaman baya şanslısın :)
Ondan güzelsin diyen var 😳 😃😄
Teşekkür ederim canım.
o zaman daha daha şanslısın vay !
Cevap
4Cevap
Kylie estetikten önce maymuna benziyormuş 😂 Kendall güzel. Ama benim tercihim
Kendallın çene hattı çok güzel kolay kolay bulunmaz bir hat
ya evet kendal tatlı bu bir gerçek ama kylie ninde bir hayli gideri var
Abartılacak kadar değil boşver. Hiçbir yeteneği olmayan kardeşler bilmiyorum nasıl bu kadar şöhret sahibi olmuşlar
bende onu düşünüyorum valla kylie hadi vs meleği ama kylie ye ne demeli? haklısın bazen bende çok boş kafalı buluyorum ailesinin ve kardeşlerinin şöhretinden yararlanıyor. zaten kylie jenner hiçbirşey yapmadığı halde milyon dolarlar kazananlar listesinde başı çekiyor.
Prim vermemek gerek böylelerine
yattığı yerden para kaznıyor kylie. sürekli partilerde falan
hpsi guzel lanet olsun😂
sorma ya bende demin onu geçiriyordum içimden :( bunlar ne yiyip içip te böyle oluyorlar tamam mesela kylie jennerin dudaklarında estetik falan var ve eski hali bu halinin yanından geçemez ama yinede fiziği güzel bir kız ve de göğsünde de silikon var diyorlar
ya tamam estetik artı birşey de kylienin de malesef yüz hattı güzel beğeniyorum. ovalimsi bir yüzü var küçük o ona avantaj sağlıyor :(
ya yok birşey demedim diyom ya sana estetikli hali estetiksiz halinin yanından geçemez diye ama inkar da etmiym kızın yüz hattı iyi :D ama tabi estetiğin gücü de var
:( ::) :D
ikiside guzel 😃 kendall daha seksi 😃
Güzel değil fizik bakımından iyiler
Hicbiri
Kendall tabiki
ilki daha seksi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?