11 yaşındaki oğlu Henry ile tatil yapan Heidi Klum, dudak dudağa öpüştü sizce normal mi?

11 yaşındaki oğlu Henry  tatil yapan Heidi Klum, dudak dudağa öpüştü sizce normal mi ?
Evet onların kültürü ile bizim kültür bir değil bunu da göze alarak yorum yapalım lütfen.
Biz de de buna benzer bir durum vardı geçtiğimiz yıllarda, Hakan ve sibeş canın çocuklarından baba kız dudak dudağa öpüşüp birde sosyal medyada bu resmi paylaşmışlardı...



0|2

En İyi Erkek Görüşü

  • yani fotograftaki öpücük bahsedilen öpücükse pek normal gelmedi banabelden aşağısını keşfetme yaşına giren bir erkek çocuğuyla bu sekılde öpüşmek çocugun aklını karıstırıp dengesini bozabilir.

    3|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Yani çocuğumu bende öpüyorum ama büyüyünce yapmam artik. O özel öpüşü annesiyle yaşamamali. Evet evlat sevgisi cok başka oglumun cükünü bile öpüyorum bazen ama tabi ergen erkege yapilcak sey değil. bir yastan sonra anne olarak başka türlü sevgini göstermen lazim

    3|2
    3|3
    • ne kadar iğrençsiniz ya çocuk küçük diye çükü mü öpülür

    • @Furkan0263
      Ya öyle deyil. 3 yasinda oglum ve dizinde yatarim bazen çükünü yerim deyip bezinden öperim ya da Kopardim çükünü deyip kendi elimi öpüyorum.
      Ne anladın acaba tutup çıplak soyup dakikalarca öpüyoruz mu sandin. Anneyim ben b. okunu bile yerim diyorum o kan kaynamasindan mesela..

    • neyse polemiğe girmeyelim Allah bağşlasn

Erkekler Ne Diyor 40

  • Ben bu tarz durumları masumane düşünüyorum. Sonuçta bebekken de yüzünü gözünü burnunu dudağını öperiz çocukların. Sonuçta anneler için çocukları hep küçüktür. Fazla sevgiden kaynaklı olacağını düşünüyorum. Hakan Ural'ın da aynı düşünce ile kızına olan ebeveyn sevgisinin masumane ifşasıdır. Eskiden daha çok görülürdü böyle durumlar. Avrupada da çok sık rastlanır. Herhangi bir aykırı düşünce taşımadığını düşünüyorum. Aile bağlarının ve samimiyetin güçlü olmasından kaynaklanır.

    0|1
    0|0
  • Başlarım böyle aile bağına tamam moderniz filan ama bazı şeylerde sınır olmalı yanlış şeyler yapılmaması için sonuçta ergin olmayan akli dengesi yerinde tam olmayan sınırlı ehliyetli bir kişi bunu algılama yetisi oluşmamış sayılabilir bence en yakın ailesinden biri bile olsa bazı sınırlamalar olmalı hukuk ceza evrensel ama medeni farklı olmasına rağmen anglo sistmeide örf adet benzerlik gösteriyor sebebi dini etkiler var ve kanunları benzer

    2|1
    1|0
  • herkesin hayatına kimse karışamaz

    0|0
    0|0
  • insanlarin beyinlerini yikamak icin yeni yeni seyler sunuyorlar ozellikle bizim kucuk yastaki ergen kesime aşılıyorlar bunu ve sonra herkez boyle seyleri normal deyip onune gelenle her halti yiyor ahlaki toplum degerlerimiz yok oluyor farkindamisiniz

    0|3
    0|0
  • Bu normal bir sey zaten onlara benzedik iyi yonlerini birakıp abuk sabuk yonlerine bakip aldık biz de aynisini uyguluyoruz hic bir farkimiz birbirimizden hec sasirmadim

    0|0
    1|0
  • yaw ne normali bende california polytechnic üniversitesinde 2 . sınıfım plaja yakın üniversite sık sık giderim daha çocuğunu dudağından öpeni görmedim sanırım almanyalı diye biliyorum avrupalılar kültür olarak daha düzgünler amerikalının yapmasını beklerim ama avrupa ülkesinden birinin yapmasını asla beklemem

    0|0
    0|0
  • italyan mafyasinda ki gelenege gore erkekler dudak dudaga opusur cogu durumda ki bu onlarin escinsel oldugunu gostermez ensestlik fiziki temastan ziyade ruhsal faktorlerin devreye girmesiyle olusan birseydir bu sebepten oturu ebeveynle cocuklarin birbirine gosterdikleri bu tarz sevgi hareketleri dogal karsilanabilir.

    0|0
    0|0
  • o. pu ensest aeviyo

    0|1
    0|0
  • Oha mk bide oğlu muymuş kıyamete yakımız abi bu nedir ya

    2|0
    0|0
  • dünyanın sonu geliyor gaylere laf atıyorsunuz ama bu bokluğu kim açıklayabilir? çocuk tecavüzlerini saymıyorum bile

    2|0
    0|0
  • Normal degil

    0|0
    0|0
  • Şeyini çıkarmışlar

    0|0
    0|0
  • Onlara göre çok normal

    1|0
    0|0
  • yani güzel değil tabi

    0|0
    0|0
  • Naparlarsa yapsınlar banane

    0|0
    0|0
  • Olabilir? Kadın sonuçta her şeye hakkı var.

    0|0
    0|0
  • Allah akıl fikir versin.

    3|1
    1|0
  • Pedofili sübyancı oclar hepsi

    2|0
    0|0
  • cocugun siki erken kalkmıs

    1|2
    0|1
  • Normall farkli yerlere cekmenize gerek yok

    0|0
    1|0
  • Erkekler Devam
    20

Kızlar Ne Diyor 33

  • Tövbe tövbe.. Bu ne biçim kültür arkadaş ya.. Böyle kültürün içine s*çayım. Resmen ensest ilişki deniyor buna. Ahlak yoksunları. Normal filan değil bu. Düpedüz sapıklık. Normalleştirmeye çalışanlar da toplumun ahlakını bozmaya çalışan kall*şlerdir. Böyle önlerine gelen bütün zırvalıkları kültür diye kabul ettirmeye kalkmıyorlar mı, sinir oluyorum. Kültür filan değil bu. Dindar hristiyanlar bile evlilik öncesi ilişkiye karşı çıkar, boşanmayı yanlış bulur ve evlilik kurumunu kutsal sayarlar.

    2|1
    0|0
  • Başlarım kültürüne!! Böyle bişey normal degil ve normalleştirilmemeli..

    3|2
    1|0
  • ensestlikte nirvanaya çıkacak bu gavurlar Allahimmm

    3|0
    0|1
  • İğrenç

    4|2
    1|0
  • bn dogru bulmuyorum

    1|1
    0|0
  • O kadarda deıl sacmalamıslar

    1|1
    1|0
  • O kız yetişkin, babanın öpmesi çok sapıkça, ahlaksızlık, iğrenç O çocuk küçük ama yinede Ahlaksızlık!

    0|0
    0|0
  • baba kız ve kız bebek olsa neyse büyük bir allahtan korkmazlık var burda eğer birazcık allah korkusu olsa bir kere yapılmayacak bir saçmalık.

    1|1
    0|0
  • Kıyamet alametleri

    0|0
    0|0
  • küçükken öpüyorlar felan ama bir yaşa kadar yani

    0|0
    0|0
  • Yuh diyorum hatta çüş diyorum bune ya

    3|0
    1|0
  • Bok yesinler!!!

    1|1
    0|1
  • Bence yanlış

    0|0
    1|0
  • Dünyanın ahlakını da bozdular yaa 😤

    0|0
    0|0
  • Leşlik, bir normalliği yok.

    0|0
    0|0
  • Yanlış bir şey ama bu kadar tepki vermeleri yanlış sonuçta anne ve oğul arasındaki bir ilişki günümüzde Türkiye'de bundan beter olaylar oluyor keşke o olaylara da böyle tepki verseniz.

    0|0
    3|0
  • Tamam öpersin falan filan da bunun fotoğrafını çekip paylaşmak fazla yani. Dünya artık o kadar da temiz bir yer değil sonuç olarak. İkinci resimde farklı şeyler düşündüm ben. Midem bulandı.

    0|0
    0|0
  • onlarin kultune ozeniyo zaten bizim millet bence olmamasi gereken bisey

    1|0
    0|0
  • Bence bir problem yok iki insanın iradesi ortada sonuçta kız karşısındakinin babası olduğunu babasıda kızı olduğunun farkında bu duyduğu duyguların belkide aşırı çok olması ve bu çok güzel.

    0|1
    0|0
  • Saçmalık.

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    13
Yükleniyor... ;