Elçin Sangu geçen yıl muhabirin, "neden uzak yerlerde tatil yapmayı tercih ediyorsunuz, bikinili görüntü verme korkunuz mu var?" sorusuna şakayla karışık "yaa yapmayın, var valla biraz" yanıtını vermişti şimdi ise bikinili pozunu instagram hesabına attı uzaktan da olsa. Bu onun ilk bikinili görüntüsü. Sizce kararının değişmesinin sebebi ne olabilir, bikinili pozların sosyal hesaplardan paylaşılması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ünlülerin bikinili pozlarını sosyal hesaplarından paylaşması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Artık bu tür fotoğrafları sosyal medyada paylaşmak insanlara normal gelmeye başladı çünkü çoğu kişi bu tür fotoğrafları sosyal medya platformlarında paylaşıyor. Bikinili fotoğrafları atmasada sahilde denize karşı bacak fotoğrafı gibi vs fotoğraflar atıyor. Yani bence normal
Kadın çok zayıf. Gene bu fotoğrafında pek anlaşılmıyor ama mesela önden bakınca bacaklarının üstüyle altı aynı nerdeyse. Göğüs desen neredeyse yok. Yüzü normal güzel de fiziği kötü.
@Jokerrrrxxxx Senin gibi keko, Abaza tiplere dereden dişi timsah getir onu bile beğenirsin, O kezban dediğin suratına tükürmücek kadar Alımlı, At suratli Elçin güzel dedi Keko, kamil. 😂😂
@Jokerrrrxxxx Ahhaha bende kızıl oldum, ama bu spastik gibi olmadım çok daha güzel oldum. 😊Kezban olan elcinin ta kendisi ya defol ezik senin kimi beğenip üstün görmen umrumda değil!
Bence kadın güzel. Daha ben adını duymamisken beni ona benzetenler olmuştu sonra gördüm çok hafif benziyoruz. Bence fiziği de güzel çünkü uzun boylu. Biraz daha kıvrımlı olsa daha güzel olabilirdi belki. güzellik görecelidir tartismayin
En İyi Cevaplar