Scarlett johansson ve Miranda Kerr çok çirkin değiller mı?

Kafama çok takıldı herkes öve öve biteremiyor bu kadınları ancak dikkatli bakınca ikiside baya çirkin ve itici mesela Miranda'in garip burnu, basık suratı, enik gözleri, ile nasıl en güzel olabilir sokakta hatta köyüm de spastik Miranda dan çok daha güzel kız bulabilirim. Scarlett zaten estetik. ve koca ağız beğenenlerr Rabbim Akıl fikir versin 😇😇
Güncellemeler
+1 yıl
Bana göre ikiside çok çirkin! Beğenenlere saygım var Miranda çocuksu geliyor o açıdan scarlett kadınsı, cazibeli o açıdan ama "Dünyanın en güzeli"" yok böyle güzellik" derseniz kusurlarını sayarim bana göre En güzel iki kadın Mila kunis, Amber heard efsane bunlar!!
Scarlett johansson ve Miranda Kerr çok çirkin değiller mı?
Cevapla