Ali Ağaoğlu'nun 1 yıldır birlikte olduğu Duygu Su Gürpınar, Ağa’nın 10 lüks otomobilini istediği zaman kullanıyor. Duygu Su'nun garajdaki en favori arabası ise 1 milyon TL'lik Lamborghi Gallardo Supperleggera.



acaba merak ediyorum bu zenginler biz fakirler olmasak arabaları paralarıyla kendi gibi insanları çalıştırabilirlermiydi tabi bu hep olucak fakirlerin paraya para içinde işe ihtiyaçları var peki gercekten sevgilisi istedi çocuğu istedi diye 2 mlyarlık telefona ihtiyaçalrı var mı asıl denge burda başlıyor sen akşama kadar afdersin köpek gibi çalış kamerasını nerdeyse hiç kullanmıyacağın sırf iki güzel kıyafet biraz kendine çeki düzen verip tatillerde hava atmak için git o telefona dünyanın parasını ver ihtiyaca göre secenekler varken biz bunu beceremedikten sonra bu insanlar daha çok lambordinelere binerler
Ali AĞAOĞLU Türkiye nin en zengini değil ama en zengin görgüsüzlerinden biri olduğu kesin.
EİG için teşekkür ederim.
Kadinda bir guzellik goremedim, para icin kendini satan kenar mahalle kadinlarina ulkemizde 'o.' denirken, bunu sosyeteye yamanan bir cakma yapsa adi 'ask' oluyor ilginctir ki... Yapilan is ayni oysa ki, ama ben Agaoglu'na kizamiyorum. Adamin kizi yasindasin ve adam hala evli.(Adam, tanimlama olarak kullanilmadi) Ilicali'ninki gibi goruyorum belki o da agabeyini ornek almistir? :)
kadının terliği yemin ederim bunu hatırlattı galeri7.uludagsozluk.com/.../...%C4%9Fi_350856.jpg
Cevap
66Cevap
geçen bu adamın ofisinin oralarda gezelim dedik hala şoku üstümden atamıyorum adım başı zenginlik kokuyordu mk
Birçok şeyi anlarım.
Ama bizim ülkede sırf lüks ve pahalı diye sağa sola Lamborghini ile giden sosyete karılarını anlamıoyurum.
600 beygirlik arabayı ciddi ciddi gezme arabası sanan tipler bunlar.
Dünya'nın neresinde vardır acaba sevgilisine Lamborghini alıp gezdiren milyoner?
İnanın çok çıkmaz. Çünkü arabanın ne olduğunu adamlar bilir. Şunu Dan Bilzerian bile yapmaz.
Bu kafada bizim futbolcularımız falan da var.
Bence bu orozbu, bir lamborgini'ye binmekle kazandığı sükseden çok daha fazlasını kaybediyor ama daha farkında değil.
Ulan O Kadar Paranın İçinde Çalışılırmi Lamborghinisini S*ktigim
Beceriksiz kız kendine aldıramamış mı garajdakileri kullanıyor 😝
lamborghini için bile olsa şu adama kendini nasıl yakıştırdığını merak ediyorum. ben dolmuşla gidiyorum 😄
Fark etmiyo istersen dünyanın en pahalı arabasını alsın utanmıyo kızı yaşında kızlarla takılıyo pis adam gerçi kızlar da dünden hazır hiç akıl yok haremi kurmuş koltuğunda oturuyo
Adamın parası için beraber tamamda babası yaşında adamla nasıl sevgilymiş gibi davranıyor hiç anlamıyorum 😕
bir kız öpüşse fahişe deriz, para için evlense mantıklı..
adama kıro deriz, kıza laf söyleriz fakat şu sarı araba için yemeyeceğimiz b. k yok
@Iolvhb bknz: ''mecaz''
Valla benimde en favori arabam Lamborghini ama gel gör ki yanından geçemiyorum arabanın hahaha 😂 otobüsle gidiyorum ben 😂
Ya men metroyla gidiyorum da adam açık açık benim malım dedi sevgilisine bu sözden sonra bir tiksinme gelmemiş mi hiç?
Benim malım mı? Yok ya o kadar dememiştir
Ropörtajında dedi gündeme oturmuştu hatta
Demekki adam için et parçası sadece :D
Öyle zaten? Bir tane sevgilisi yok ki.
Kadınlar... Paraya duydukları açlık... Ve sonuçlar...
eee herşey para burda ay iğrenç pis kaka diyen kızları bakmayın siz öyle biri çıksa hiçbiri o fırsatı kaçırmaz
Parasıyla her kadını elde edebileceğini sanan o varlıkla birlikte olabildiği icin acıyorum sqdecr
Bir lamborghinimiz yok ama arabamız var şükür yetiyor bize hatta bazen trafiği cekemiyorum otobüs kullanıyorum.
Escortlugu bir ust seviyeye tasimis kasarlardan bir tanesi.
Lamborginim olsun diye dedelerle çıkacak kadar adi degilim 👎🏻
Böyle adamlar kullanılmayı hakederler😊 Zeki kız, Ağaoğlu'nun parasını çatır çatır harcıyor😂
Bunların sahibi benim malım diyordu. O sevgilileri ali ağaoğlunun malları
Arada arabamla arada servisle. Benzine bakar bu iş adfj
Öyle kazanilan lamborghini olmaz olsun.. bisikleti tercih ederim..
kazanma falan yok ki ortada ali anlaşmış ben sana bindiğim sürece sende bu arabaya binebilirsin demiş mal gene alinin
Gidebilir dayı. Onun kocasının parası beni ilgilendirmez.
Citroen C-Elyzem var onla gidip geliyorum. Ayağımı yerden kesiyor.
Bu kız kac yaşında ya Ali Ağaoğlu dedesi gibi duruyor
Kardeşim, şu an işim olmadığı için işe gitmiyorum malesef.
Bu adam evli değil miydi kızı yaşında bir kadınla..
Kızı yaşındakilerle evlenip torunu yaşındakiler le sevgili oluyor 😂😂
Terbiyesiz herif..😒
@periikızı şu kadınlardaki mide kimse de yoktur kusucam şimdi..
Aynen tipe bak ya 100 tane o arabadan verseler yine bu adamla sevgili olmam
Al benden de o kadar..
işe gitmiyorum işim bilgisayarda iş benim ayağıma geliyor :D
uno yetiyo bize :D lamborghini için çekilmez... çok gıcık bir adam...
kadınlara mal olarak gören bir şerefsize nasılda kızlar gidiyor kendilerini mal olarak mı görüyorlar
ha para için sevişen fahişe, ha para için sevgili olan fahişe.
ne farkı var?
bence adaletli adam
o kadını kadında arabayı kullansın tabi
Otobüs dermişim. Henüz öğrenciyim. İşe başlayınca da bir lamborghinim olacağını sanmıyorum
herşey iyide ister helikopterle gitsin ayagındaki o terlik ne ya bakkal amca terliği:))))))
Valla isterse katrilyonu olsun bu adamla asla olmaz..
Otobüsle gidiyorum. Lamborghini midir nedir hiç beğenmedim millet nasıl para veriyor buna anlamadim
bir kullan da o zaman söyle bunları :D
@IvanRakitić sevmiyorum araba kullanmasını 😪
Ben çok severim
yuhh paranın gözü kör olsun be bak bu adamin parasi olmasa bu Ceylan bu mala bakar mi hey yavrum hey.
kadınların yüz karasi kadinlari bunlar para icin yemedikleri pok yok
okulum yakın oldugu için yürüyerek gidiyorum ama antrenmana bmw 116 :)
Calışmıyorum ama çalışsamda otobüs ya da metrobusle yani :)
Benzini biter inşallah 😀
Pek mümkün değil galiba o xjakdkla
100 tane o adını diyemediğim arabadan da gelse bu dedem yaşındaki adamla olmam 😂
Babamın arabası sayılırsa w passat cc
bravo
Ne kadarda lamborciniyi tuvalet terlikleriyle kullanan ağaoğlunun sevgilisi bir kız
Benim işe Lamborghini ile gidiyor olacak halim yok ya sonuçta 😃😃 çalışmıyorum 😊
Home ofisim.
Ama altımda 3008 var
E sen köle misin bunu konuşuyorsun?
Bu ne alçak haysiyettir?
Dünya kadar malın olacağına fındık kadar... olsun dedirtti
ne mide var yahu adamın tipe bak para ıcn bunun koynunamı gırılır ıgrenc otesı bu kız mıdesız..
neyle gideydi honda jazzlamı
Mobiletle..
https://i.hizliresim.com/Mv55MQ.jpg
bende uçakla gidiyorum işe :D
Canım yeni hesap açtım
Kabul et isteği
Hesabım silindi
Bazen evrime inanmak istiyorum güçlü olan istedigi dişiyi aliyor
Bu yüzden komünizm! Haklı yolumuza yoldaş olun!
bunların arasın da kaç yaş fark var?
çüşşş... para aradaki yaş farkını bile kapatıyor görüyormusunuz...
kesinlikle adam kızı yasındaki kadinla birlikte...
gecen haberlerde gördüm.. mehmetali erbilde kendinden kac yaş küçük biri ile birlikte... normalleşmiş artık
kimse kusura bakmasın arada karşılıklı sevgi yoksa, bunun...
bir farkı yok benim gözümde..
bilemiycem belki seviyordur zamanla arkadaşlığına olan olan ilgisinden sevgisin dolayı aşık bile olabilir bu mümkün, ama sadece para için çekilecek dert değil... ve dediğim gibi arada sevgi yoksa escorttan da bir farkı olmaz..
Aradaki yaş farkı 30 değil 50 yalnız
yuhhhhhh
Ben işe yürüyerek gidiyorum. 🌺
Rennc rovır 😔😔😔
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎 Bugüne kadar magazinle işim olmadı olmaz da
Otobüsle gidiyom asdfkj
tabanvay😢 bu bir dramdır
Benimde favori aracım LeLamborghini Metrobusi
Kizda da ne mide varmış
Keşke birde terlik alsaymış sevgilisine..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar