Derin göğüs dekolteli fotoğrafını instagram üzerinden paylaşan Deniz Çakır'ın takipçileri arasında tartışma çıktı ve ikiye bölündüler. Bir taraf Çakır'ın fotoğrafını çok açık bulurken, diğer taraf iltifatlar yağdırdı.
Sizce Çakır'ın dekoltesi fazla mı, yerinde mi?
Deniz Çakır'ın derin göğüs dekoltesi olay oldu! Sizce Çakır'ın dekoltesi fazla mı, yerinde mi?
Şimdi soruyu beğenmiyorsan görüş paylaşma falan diyeceksin. Ama gerçekten niyetim o değil. Gercekten merak ediyorum bu soruyu nereden buluyorsun? Deniz Çakır'ın instagram sayfasına bakıp bu fotoğrafı görüp daha sonra bu fotoğraf hakkında hayranları neler demiş diye merak mı ediyorsun? Hayranlarının görüş ayrılığı yaşadığını fark edecek kadar bir de hayran yorumlarını mı okuyorsun? Gerçekten merak ediyorum bunu gerçekten neden yapıyorsun? Amacım eleştirmek falan değil yanlış anlaşılmasın sadece gerçekten aklından neler geçiyor çok merak ediyorum.
Peki ama neden okumadın? O kadar yazdım. Biraz ayıp olmadı mı? Öte yandan Deniz Çakır'ın giydiği kıyafet ile ilgili insanlar neden yorum yapıyor onu da anlamadım. Kadın istediğini giysin yani.
Bizim ülkemizde pek alışkın olmadığımız bir düzeyde. Daha açıklarını kullanan ünlüleri de gördük. Bana kalırsa fazla ama genel bakıldığında normale yakın... mdendm
Dilediği gibi giyinebilir özgürlük bu değil midir? Kendine yakıştırıyorum bence ama her şeyden önemlisi kendisinin bunu beğenip giymesi. Ülke olarak bu öngürüyü yıkmalıyız görüşündenim
kıyafeti beğenmedim çiçek fikrini de beğenmedim. açıklık konusuna gelecek olursak yazın kumsalda bikini giydiğinde daha açık versiyonunu görüyoruz zaten bence açıklıkta bir sorun olmamalı.
kadinin goguslerinin nesi var begenmediniz anlamadim. silikonlu olmayan gogus boyle olur. alistiniz silikonlu sisirilmis memelere.. sarkik ya da salmis degil gogusleri. normal meme. standart
En İyi Cevaplar