Brezilya'daki Miss Bumbum (Bayan Popo) yarışmasının 2016 kraliçesi havaalanına külotlu çorapla gitmiş. Yani kazandığı yarışmanın hakkını vermiş tamam da, ne gerek varmış? :)
Sokakta külotlu çorapla dolaşmaya cesaretiniz var mı?
Önemiyle Değerini Ve Saygınlığını Azaltıyor, Bayanlar Adına Kötü Örnek Teşkil Ediyor, Erkekleri Tahrik Edip Azdırıp Geriyor, Kendini Bir Şey Sanıp Gururlanıyor, Bu Davranışı İle : Cinsel Anlamda Değeri Olan Ve Sonrası Hiç Olan Bir Bayan Olmaktan Ve Özünün Kale Bile Alınmamasından Öteyede Geçemiyor..
ya şimdi herkes ne giyeceği konusunda özgürdür. kimse kimseye karışamaz. Ama Kız olarak ben bile bakarım görsem. ha birde biner bir metroya veya otobüse orda görürüm ben onu birdahakind kat kat 1883736272 tane pantolon giyer 😂😂😂😂
Popo da popo ama Ramazan Davulu gibi. Oralar daki insanlar popo tadina doydugu icin sadece gorsellik olarak bakiyorlar aa ne kadar da guzel popoymus diyee Ama bizde off ulan gote bak ne otururum adami sair yapar dile getiririm o popoyu v. s gibi 😂😂
Biz türküz vede bu kadar açılacak kadar basit degiliz, iğrenç bir şey, erkekler bolca tatmin olur bundan zevk alır o kadar, bize ters bu cesaret değil ki , ben burdayım dio erkeklere gelin dio o kadar, beyinsizler işte şu hâline baksın
ama ben özgürüm ister mini giyerim ister çıplak dolaşırım kimse karışmaz diyen kızlarımız da var onlar için ne düşünüyorsun, giymelilier bence bunu çıplak dolaşmaktan iyidir
iğreç iğrenç hiç estetik değil olsa dahi pantolonlar bile güzel ne gerek var külotlu çorap falan kızlar ne çok açık olun ne çok kapalı ortası her zaman kafi 😃
bende şöyle diyeyim. sanırım 2 hafta önceydi Ankara karum avm yakınında bir kız bu çorabın 2-3 ton daha koyusunu mini bir boxer üzerine giyip geziyordu. ki ten ve hatları tamamen ortadaydı. yemin ederim ağzım açık kaldı.
@HKNYZLK dolan kuzuşum herkes özgür istediği şeyi yapmakta sözde "özgür" bir ülkedeyiz ya. Benim kişisel alanımı işgal etmediğin sürece istediğin kadar çıplak dolaş beni ilgilendirmiyor hatta kimseyi ilgilendirmiyor
Ortada sana garez varmis gibi algılamana gerek yok zaten. Evli birinin baskin statusu sevgili olmak degil, eş olmaktir. Sevgili dediğinde evli olduğunun anlasilmamasinin sebebi de sadece budur.
valla siz o çorapla gezerseniz bizde slip don giyip sokağa çıkarız hemde beyaz slip
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Nerdeydin die soranlara cevabı vermek için öyle gtmiş. Ne işin vardı gızım oralardaa die cıkısırsalar döner arkasını ahaa bu işim vardı bakk die cevap verir
En İyi Cevaplar