Oyuncu olmak için güzellik çok mu önemli?

Ben egitim aliyorum ama bir umidim yok cok istesemde. Cok yetenekli buluyor hocalarim o bana moral oluyor seni menajerligime alicam dedi kurucumuz. on goruntum iyi ama yan goruntum kotu cenem geride bu yuzden burnum sekilsiz duruyor vs. Buna ragmen kendimle cok barisigim. Estetik yaptirmak istemiyorum. Sizce oyuncu olabilir miyim yetenegimle gundeme gelip yoksa yan goruntu kamerada cok onemli olamam mi?
Oyuncu olmak için güzellik çok mu önemli?
Cevapla