Delibal Filmini Hatırlayanlar? 2 nin cıkmasını istermiydiniz?


Bu müzikle baslayalım ilk :) Hatırlayanınız olacak mı bakalım? ;)




Barış bence ölmedi üstüne basa basa söylüyorum. Aslında 2 de bence fisun barıstan hamile kalır onun cocugu üstünde yogunlassa film ne güzel olurdu. :) Sonra barıs ortaya cıksa falan ! Dondurun Allah askına su 2 yi.. Delibal hayranıyım fazlasıyla sizde benim gibimisiniz? :)

Delibal Filmini Hatırlayanlar? 2 nin cıkmasını istermiydiniz?
Cevapla