Oğuzhan Koç sizce de mükemmeliyetin vücut bulmuş hali değil mi?

Bence tam olarak öyle. Tip desen tip, sempatiklik desen sempatiklik, ses desen ses... Hepsi bu adamda toplanmış.
Günlerdir son şarkısını başa sarıp sarıp dinliyorum, evirip çevirip klibini izliyorum. Çok tatlı be 😍
Herkese iyi geceler :)
Oğuzhan Koç sizce de mükemmeliyetin vücut bulmuş hali değil mi?
Cevapla