Hangisi The Hulk karakterini daha iyi canlandırmıştır?
Eric Bana
Edward Norton
Mark Ruffalo
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
En iyi Bruce Edward Norton
En iyi Hulk Mark Ruffalo
Yalnız Mark'ın canlandırdığı Hulk'ın gücünü sinematik evrende henüz tam olarak göremedik. Thor Ragnarok'da görebiliriz diye umuyorum.
Hulk gibi güçlü bir karakteri bütün Avengers serilerinde harcadılar.
Mesela Ultron serisinde Hulk eğer robotlar etraflarındayken ellerini birbirine çarpsaydı hepsini tek bir hamlede yok edebilirdi bence :)
resmen aklımdan geçenleri yazmışsın. d
bende tavım o konuya. gerek çizgi romanlar da gerek animasyonlar da çizgi filmlerde falan Hulk neredeyse sınırsız kuvvete sahip. ve dc ve marvel dünyasına bakıldığında süpermen falan halt yemiş. neden bu olay filmlere yansımıyor anlamıyorum gerçi Eric in olduğu Hulk karakterin özüne en çok yaklaşmış karakterdi. çok hızlı koşuyor muazzam sıçrayışlarda bulunuyor ve bir tankı km lerce uzağa fırlatabiliyordu. İkinci Hulk Diğil tank fırlatmak en fazla tankı devirebilecek kadar güçlüydü. Mark ın oynadığı Hulk da filmde o uçan şişmiş balinayı tek yumrukta almasaydı iyice yerin dibine sokacaklarından emindim.
ragnarok u da bekliyoz da ilk iki film de vaadettiği şeyi veremedi. artık bir altın dönüş yapsınlar.
@EvcilAyı :) Hulk gerçekten dikkate alınması gereken Marvel'ın en iyi karakterlerinden birisidir.
World War Hulk serisini okuduğumda Hulk bir gezegeni parçalayabilecek öfkeye yükselebilmişti.
İşte tamda bu noktada Hulk artık Ragnarok'da Kask, silah, omuzluk gibi parçalar kullanmaya başlayacak. Sanıyorum bundan sonra daha güçlü bir Hulk göreceğiz.
Superman'a gelince, Superman önce Batman'ı yensinde Hulk'a sıra gelir :))))
Biraz daha eskiye gitseydin keşke 1978 e... :D... Bir dönem Türk TV lerinde de yayınlanan ilk Hulk serisi
https://i.ytimg.com/vi/vQzJJtRs3Ko/hqdefault.jpg
Buda 1978 den 2016 ya dönüşüm
Bir sürü Hulk çizimim var bence en iyisi kesinlikle Edward Norton..
Cevap
16Cevap
Mark, iyidir. Onu sosyal alemde de takip edin. Gerçekten bir doğa savaşçısı. Mart the Beast.
Edward Norton'un oynadığı filmin ismi ne çok fena orda hulk çok kaslı
Yukardan asagııya baktımızda sanki hulk yaslanmıs gibi ashjds
Tabi ki ilk hulk. Bir şeyin ilki oldu.
ilk hulk cok karızmaydı
Bende en çok Edward Nortonu beğeniyorum
Eric bana kesinlikle bruce karakteri :)
mark reyiz tabiki de MARVEL <3
Mark Ruffalo
hepsi iyi :D
Eric
hepside sana benziyo seçemedim
Edward norton dedim.
Mark Ruffalo bence
Mark Ruffalo
Mark Ruffalo.
mark amca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar