Kim Kardashian ilk defa makyajsız poz verdi. Gene güzel diyor musunuz?




Kim Kardashian, makyajsız görüntüsüyle dikkat çekti.
Paris Moda Haftası boyunca birçok kez manşetlerde görünen Kim Kardashian yine kendisinden söz ettirdi. Geçtiğimiz Pazar günü, yine tüm gözler Kardashian'ın üzerindeydi.

Makyajsız görüntüsüyle dikkat çeken Kardashian, gecenin en çok konuşulan ismi oldu.

35 yaşındaki yıldız, seksi trençkotu ve makyajsız haliyle geceye katıldı.

"Bugün makyaj yok!" mesajıyla Instagram'da fotoğrafını paylaşarak takipçilerine de selam vermeyi ihmal etmedi.


Güncellemeler:
Makyajsız olduğunu ben söyledim arkadaşlar bende görüyorum makyaj olduğunu ironi yapıyoruz kendisi makyaksızım dedi.

1|0
14479

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 143

  • Bunda makyaj yok şimdi öyle mi? Ya bırak kimi kandırıyor ya.
    Ayrıca bu kadını güzel ve seksi bulan bir erkek fena zevksizdir.
    Ha şimdi gelip "Kıskanma" "Sen kendi tipine bak çirkin" gibi yorumlar gelir. Yapıyorlar da öyle.
    Kimi beğenmesek kıskanç oluyoruz, sanki her kadını beğenmek zorundayız.

    2|1
    0|0
  • Makyajsız değil yalnız :) Göz farı var, rimel var, fondöten var, dudağında ruj var. Nereye makyajsız? Sıkıyorsa sıfır makyajla çıksın. Kimse suratına bir şey demiyor. Yüzü güzel bir kadın. Ama o totosu çok kötü. Doğal değil. Görsel anlamda estetik değil.

    1|0
    0|0
  • Makyajsız mı? Yüzündeki parlaklık en azından bir ten makyajı olduğunu çok belli ediyor. Bu kadının aylık cilt bakımına ne kadar para verdiğini biliyor musunuz _? Aynı cilt bakımını aynı ürünlerle ( miktarı en az 10.000 tl eden) Kibariye ye yap o da ben güzelim diye övünür. Anlatabildim mi 😂 😂 😂

    1|0
    1|0
  • Sade makyaja makyaj yok diyorlar alamanyalarda galiba 😄
    Bu kadını hiçbir türlü beğenmiyorum. Hele şu üstündekiler zaten kısa olan boyunu iyice kısa göstermiş. Anlamıyorum nasıl tüm gözler bu pespaye kılıklının üzerinde oluyor?

    1|1
    0|0
  • Güzel mi? Hiç de değil bence. Fiziği olmasa bu kadar ünlü olmazdı. Boş beleş biri ve güzel de bulmuyorum. Her iki halde de.

    1|0
    0|0
  • Senin de bildiğin gibi makyaj var. d Yeni bir trend çıktı; makyaj yokmuş gibi makyaj yapıyorsun. O trendi uygulamıştır. Bu trend iyi oldu bence. Çünkü aşırı makyaj kadınların gerçek güzelliğini örtüyor. Bence çoğu kadının ihtiyacı yok bu kadar makyaja. Ben yapmıyorum mesela makyaj. Vakit kaybı olarak görüyorum..

    0|0
    0|0
  • Makyajsız da olsa ben şahsen nesnelerden onun suratına dahi bakma fırsatı bulamadım yani memeleriyle ön planda olan kişi makyaj yapmasa da olur.

    0|0
    0|0
  • Sen buna makyaj yok demissin ama normalse 5 kilo makyaj yaparken bugun 2 kiloya düşürmüş sadece. Her haliyle cirkin

    2|0
    0|1
  • Makyajsızda güzelmiş bir de giyinse

    3|0
    0|0
  • Bunun makyajsiz hali benim. makyajli halim

    2|3
    0|0
  • Bu mu makyajsızmış?

    0|1
    0|0
  • Puhahahhha yıkıldımm bu kadında makyaj var haaa tabi onun gibi surat kontürsüz gezmeyen biri için bu surat makyajsız geldi heralde magazine medyaya neresi makyajsız kadının şu an mkayajsız dedikleri hali benim en ağır makyaj yaptıgım durum gibi:D

    0|0
    0|0
  • Kadın çıplak ve iğrenç et parçası

    1|1
    0|0
  • Kadını hiçbir türlü güzel bulmuyorum ama bu hali daha iyi.
    -Gecen bol olsun.-

    0|0
    0|0
  • Yine var bişeyler şimdi

    0|0
    0|0
  • Guzel tabi ama vardir bir iki rotus
    Yine de guzel

    0|0
    0|0
  • Makyajsiz hali guzel gercekten..

    0|0
    0|0
  • Makyaj yok diyerek insanları kekliyor. Makyaj yok dediği buysa yüzüne ne kadar boya sürdüğünü düşünemiyorum artık.

    1|0
    0|0
  • Kadının yüzüne çok fazla bakmıyorlar yani yine cok güzel ve çekici ordan yana sıkıntısı yok.

    yüzüne gelince cildine bir şey sürmüştür ve rimel hafif var bence, yüzüne cok bakmasakta ben güzel buluyorum kendisini

    1|0
    0|0
  • bu kadını makyajlı da beğenmiorum

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    123

Erkekler Ne Diyor 78

  • bu mu makyajsız hali, benim yar rağımı yemiş, buysa makyajsız hali gibsinler beni, kat kat makyajı var huurun.

    5|0
    1|1
  • Bu mu lan makyajsız? Bu kadını takip edenlerde idrak problemi var heralde.

    2|0
    0|0
  • Ulan gene güzel gavurun kızı

    1|0
    0|0
  • Bu karıya güzel diyen adam yokluktadır.

    0|1
    0|0
  • ben beğenmiyorum bu kadını..

    3|0
    0|0
  • Her türlü giderim var diyo ツ

    1|0
    0|1
  • Her türlü gideri var kanks

    0|0
    0|0
  • Neresi makyajsız bunun? :)

    0|0
    0|0
  • At yüzlü kadın yahu bunun nesini beğeniyorlar anlamış değilim.

    0|0
    0|0
  • Bana göre tipsiz kadın.

    1|0
    0|0
  • Bu halde bile çocuk odasının boyasını çıkartırsın yüzünden skdjdjsk

    1|0
    0|0
  • Bu kadının güzel olan. Veya beğenilen tarafı yüzü değilki
    Kendisinin şöhret olması bile yüzü degil 😁😁

    1|0
    0|0
  • Makyajsız daha güzelmiş.

    0|0
    0|0
  • Kendisi bu islere baslamadan once paris hilton'nun asistanıydı sektor onu secti ve bizlere pazarladı yolsa kimsenin bu kadinin buyuk yamuk popona hayran kaldigini sanmiyorum, Ayrıca bizim kızlarımızdada çok yuz ve gûzel gőtlere sahip olanları var. nereden mi biliyorum? eski sevgililerimden belkide..

    0|0
    0|0
  • S*alak karinin teki ama kici guzel baya.

    1|0
    1|1
  • Ay çok sevindim kardasyan makyajsız çıktı yaşasın. Ulan bizene bundan

    0|0
    0|0
  • Gideri var

    0|0
    0|0
  • ermenimidir kürtmüdür türkmüdür bilmiyoruz. ama bu kadının kökeninde bizim bu taraflardan birşey var. doğu tarafı yani.. %100 eminim bundan..

    0|0
    0|0
  • Neresi makyajsız

    1|0
    0|0
  • Bizim kezbanlardan iyidir 😀

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    58
Yükleniyor...