





NOT:Evet erkeklerden hoşlanıyorum.






Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Çok normal 😊
Cevap
9Cevap
Ye ye kim tutar seni sonra çıkar klozete kurtulalım :D
Boyu kısa olmaz bunlan
Beni 1.80den aşağısı kurtarmaz ehehüğüe
kızartıp yemek normal değil bence
normaldir arada bana da olur
Off onun her yerini yerim ben 😍😀
aga normalde selena kıçı kırık değil ya taş gibi kız
Sarisin erkek hic sevmem
Ben bundan daha erkeksiyim lan
Hoşlanman normalde kızartmak?
Ben sevemiyorum ama tatlı
Büyüdükçe çirkinleşmiş
Oğlum bu belieberların nesli tükenmişti.
Umarım trolldür :'(
Son foto iyiymiş snsjskslsşqx
Varlığından haberi yok yinede sen bilirsin :D
Şaka mısın arkadaşım
tiskiniyorum bu heriften
çok kötüsün erkeklerin yuz karasi. Ögg
Değil *_*
erkeksiden sonra okumadım
hoşt
Normal değil
Mal bu ya ergen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar