Amine çok sempatik ve güzel kız. Humrayın güzelliği ise😍 bence Humray tabiki.. Türkiyeden bazı kızlar Azerbaycanımın kızlarını beğenmiyor varsa böyle güzeli atın bizde görelim✌
😍
😍
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İkisi de ağır kezban... Duruşları, bakışları, ifadeleri, yüzlerindeki gözlerindeki duygu direk kezbanlık! Başka hiç bir şey yok...
Böyle kadınlarla sevişmem için ya çok uzun süre sevişmemiş olmam ya da insanlığın neslinin sürmesinin bana bağlı olması falan lazım...
Şaka yapıyorum, trip atıyorum, burnu büyük salağın teki falan olduğumu düşünmeyin, gerçekten fikirlerim bunlar...
Fotoğraf güzelliği 70'lerde 80'lerde kaldı... Artık bu tip güzeller ancak kahvehanelerde ilgi görür.
@Tendaa 1- İşte bu... Göz kırpmak... Yine ağır kezban davranışı ve yöntemi... Profilimdeki açıklamamı oku bakalım, fikrimde gerçek miymişim değilmiy mişim...
2- Gerçekten dürüstçe fikrimi söylediğimi de yazdım hâlen inanmıyorsun. Üşenme, kadın erkek ilişkileri üzerine neler yazmışım sağa sola bir bak bakalım...
3- Daha dün gece yeterince seviştim, boşalmayı bırak sertleşmem bile... Her kadın sertleşmeye değmez...
Şəms96 Bana inan arkadaşım, kezbanlığın tanımı var bu fotoğraflarda... Kezbanlık nedir dense bu fotoğraflardaki bakışları gösteririm.
@Tendaa Amca hm? HArika... Güldürdün valla... Sevgilim 21 yaşında ve hostes bebeğim... Neyse... Seviye yerlerde yine... Ne haliniz varsa görün... Çiftler arasında 18 yaş diye bir arama yap, aylar önce bu konuda konuştuğumu görürsün. Tamamen doğru söylüyorum. Seviyesizleşmen zaten kimiz kezban kimin efendi olduğunu ispatladı...
ikisindede bir eksiklik var ama ne çözemedim :D
Aminenin güzelliğine birşey demem ama oyunculul berbat kayınvalidem izliyor dizisini gına geliyor bana çok kötü
Ikısıde qeşenkdı ama Humrayı seçerem seçsem
Cevap
27Cevap
Su ikisini bile begenmeyenler var... daha söze hacet yok... suraya iki sarisin/kizil koysaydin milletin salyalari akacakti...
Kan aynı, soy aynı neden ayrı tutalım her ikisi de Türk güzeli.
ikiside birbirine benziyor sanki kardeş sanki tipim değil ama ikiside fena değil azeri kızı daha hoş yuvarlak hatlrı severim..
ayrıca gördüğüm en çirkin türkiye güzeli
seninki uyanıklık biraz yoldan geçen sıradan bir türk kızını koymuşsun onla kıyas yapıyorsun bu tipte çok kız var.
bak buda türk kızı mesela :)
images.beyazgazete.com/.../...to-galeri_468014.jpg
Şu makyaja rağmen pekte güzel olduklarını söyleyemem. Azeri kızda biraz tatlılık var ama ikisi de güzel değil. Birde yüzlerini yıkayıp gelseler? Eyvah eyvah..
Ya 2 devletin de kızları güzel yarıştırmaya gerek yok. :D
Aynen :)
Ks'de bir bayan var, bence bunlardan çok daha güzel.. ;)
Türk erkeklerindeki yabancı hastalığı 👐
Amine, Humray'dan daha güzel olmasına rağmem elleri 2. seçeneğe gidememis yine
ikisi birbirine benziyor bu fotoğraflarda. amine gülşe daha güzel görünüyor bu fotoğraflar içinde
Ikiside asiri derecede güzel bayanlar.
Berbat yorumlar yazanlara bakmayin, böyle bir hatun sokakta görseler agizi acik bakarlar
Gidip amine'nin en makyajlı, en çirkin fotoğrafını koy sonra oylamaya sun oh :)
Humray tabiki digeri boya kupune dusmus
azeri kız çocuksu duruyor. amine daha kadınsı nedense
Ikisini de beğenmedim.. amine kadar itici bir insan yok ya o kaşları beni benden alıyor
Gözleri çok güzel ama 15 yaşındaki çocuk gibi 😄 oluyo mu bu sebep geçerli mi
makyajı siz bizim bakkal hüseyin amcaya benzerler hiçbiri gerçek anlamda güzel değil
İkisininde yüzüne su fışkırtalım bak bakalım maymuna benziyorlar mı
Humray Qulamova
Nefes alsın yeter. :D
Bunlari kaş sekilleri cok uzun degil mi
selena gomeze benzettım lla
İkisi de Türk ve ikisi de çok güzel.
İkiside makyaj güzeli gibi geldi bana.
karışık durum benziyorlarda
Ben ikisindende güzelim iddaaya giren?
Türkiye güzeli buysa vay halimize aqq
Tabiki Hande Erçel :D :D
Sitede daha guz3l kiz var... bunlar ne ki
Amine erkek gibi lan
A dedim
İkisi de ağır kezban...
Iyy su amineyi hic sevmiyorum cok itici be
yapma şunu yaa sen bari yapma ikisi de gayet taş gibi hatun yani.
@REDHOTLİNE07-4 yavrum kizin yuz hatlari belki adriana limadan bile kusursuz. Ama adriana nin bir samimiyeti var bu kiz bana soğuk geliyor sadece :)
tamam da hayatım o karakter meselesi onu karıştırma işe yolda görsem amina gülşe kim deseler tanımam ama ilk baktığımda gayet hoş ve seksi hatun yani hakkını yemeyelim
@REDHOTLİNE07-4 karakter degil tipin bir sıcaklığı var ben beğenmiyorum 😂 begenen beğeniyor hakkinida yemem
hem hatuna soğuk diyene bak senin de soğuklukta ondan kalır yanın var mı sanki :D
@REDHOTLİNE07-4 aa benim mi 😋
evet sen zamanın birisinde yorumumun latıan çok güzel şeyler yazmıştın süper muhabbetimiz vardı sonra soru kaldırıldı 2 gün sonra seni tekrar buldum selam verdim naber nasılsın dedim oralı bile olmadın bebeğim ben de bir daha rahtsız etmedim yapışkanlığı hiç sevmem sen de gayet iyi hatırlıyorsun bunu biliyorum.
@REDHOTLİNE07-4 aynen:))
eee demek ki başklarını acımazsızca eleştirirken insan birazda kendisine batırmalı iğneyi hakısız mıyım bebeğim :)
Benziyolar Amine daha guzel sanki
Tabi ki azeri
Türkmus ay dotum
Profil resminde olan ikisinden de güzel.
Kendi resmin demek. Rica ederim 😊
Çok tatlısın nerden gördüm ki bu soruyu. Keşke internet kesilseydi 😊
Makyajsız gormek lazım kanks
az makyaj yapın bari güzeller
guzel degil turk kizlari dover 👊💪
Humray Qulamova <3
A dediim
Can azerbaycan
Humray Qulamova
İkisidd
A güzelmiş 😉
ikisi de poh gibi
Azeri olan.
Suvas güzeli :D
ikiside tırt
ya iğrenç ikiside
Aminee
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar