Tv den anlayanlar gelsin bi? sinyal yok diyor?

Bikaç saat önce çalışıyordu şimdi eve gelip açtığımda sinyal yok yazıyoekranda ve uydunun yeşil ışıgı yanmıyor kapayınca kırmıxı yanıyo uydu markası yumatu. ne olmuş olabilir nasıl düzelecek bu yardımcı olabilecek var mı
Tv den anlayanlar gelsin bi? sinyal yok diyor?
Cevapla