Güncellemeler
+1 yıl
@keca89kurda da gelsin yorumlara








Üfffffffff insanin abazalik yapasi bile yoksa bu kadim yapitirir:)
normal kız
Cevap
7Cevap
bu ne ya hiçbi doğal tarafı yok. bir insan kaşlarını neden keskin şekilde alır aklım almıyor.
Bunu beğenmeyenleri bakırköye alalım
Şimdi bu kız ise sen nesin?
sen türk kızısın daha güzelsin takma
Eh yoklukta gideri var 😉😂😂
Güzelmiş
Boy kısa bacak yok
Boy kisa
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar