onedio. com/haber/-dunyanin-en-yakisikli-erkegi-unvanini-sonuna-kadar-hak-eden-rohit-khandelwal-le-tanisin--722744
Bu iki siteden detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.





Bilmiyorum benim fikrime göre o kadar yakışıkli değil bana sorarsan bu adam ondan bin kat yakişiklı oyss yerim
encrypted-tbn2.gstatic.com/images
He tabi bide türk aşkım Şüğğrühhh yüde unutmamak lazim
Fizikte önemli faktör ama sadece yüzle seçilmiyorlar. Yakışıklı adam evet
Hak ediyo şimdi Allah için ☑️ Zaten Hintliler bir yakışıklı oluyor ya 😂 Sidhart da öylen
Kızları daha iyi bence :D
Esmer seviyorum ben 😂 Sadece erkekleri hoş
Valla ben kızlarını daha hoş buluyorum erkeklerde çok esmer sevmediğim için olabilir :)
Belki 😂
Güzellik yarışmalarında ki gibi vücuda bakarak seçmişler sanırım çünkü yüzü çirkin bile sayılır hatta bana göre çirkin kız olsam vermem 😂
Yüksek ihtimal öyle seçmişlerdir. Ama çirkin değil ya haksızlık olmasın şimdi.
Bilmiyorum bence çirkin esmer bir kere özellikle 1. Ve 4. Resim vücut yapmış ırak kürdüne benziyor. 😂 Ohaaa hintmiş daha beter 😂
Esmer erkekleri ben de sevmiyorum ama adam iyi yani eli yüzü gayet düzgün.
Kalın dudaklı erkekler travesti gibi geliyor bana :)
😂😂😂
Cevap
34Cevap
Ben bundan daha iyilerini gordumler gelmeden soyliyim ilk defa bu adami gordum ama yuz hatları fazlasıyla iyi. Fizikide duzgun. Haketmistir 😄
İllaki hak etmiştir dünya çapında yani :)
*fiziği. Aynen begendim 😄
bu ne be kara kuru bişey sevgilim daha yakışıklı bundan sfdghfdg
Hintliler genelde esmer oluyorlar.
Hintli ünlüler yakışıklıdır zaten. Bu da öyle. Ama bir Shahrukh ya da bir Hrithik değil
Shahrukh Khan'ı yakışıklı bulmuyorum ama karizmatik adam.
Gamzeler, dolgun dudak, güzel gözler, harika bir vücut... Tek sorun burun. O da olsun artık 😄 Ben bayağı yakışıklı buluyorum tabii zevk meselesi.
İşte zevk meselesi bence Aamir Khan daha yakışıklı :) hepsi karizmatik orası ayrı mevzu
Aamir de çok babyface 😄 Ama en yakışıklıları Hrithik Roshan.
Ne güzel işte adam yaşını göstermiyor :D yok sevmedim onu dudakları kadınsı gibi ama standartların üstünde.
Yakışıklı genç eyvallah da "ülkemizde bile" kısmını tasvip etmedim
Fransa'da da yaşasam bunu söylerdim küçümseme değil adam dünya yakışıklısı deniyor, kendi çevremizi kastettim.
ben hak ettiğini düşünmüyorum ama saygı duyarım, sonuçta bir başarı elde etmiş. çok daha iyilerinin var olduğunu düşünüyorum
Bu yarışma içerisinde mi daha iyileri vardı?
Ama bu yarışmalara herkes katılmıyor tabii katılanlar arasından seçiliyor.
Sadece yüz değil tabi vücut boy kilo hepsi etken o açıdan bence de hak etmiştir yüz olarak daha yakışıklı olanlar elbetteki vardır.
sizi almaz kızlar rahat olun :D
siz beckham diyip hasan alırsınız :D
HAHAHAHHA :D
Erkeklerde Adriana der Ayşe alır 😂
Öyle kızlarda vardır işte sen bulamıyorsun demek ki :D
Siz diye genelleme yapman başlı başına hata zaten bir kız erkeklerin hepsi aynı deyince diklenirsiniz herkes aynı değil diye kızlar içinde aynı şey geçerli. Her zaman insanın karşısına kendine benzeyen insanın çıktığını düşünürüm ki tezimi doğrulayan çok çok örneğim var.
Lafların altında kalıncada “geyök yopoyom” oluyorsunuz zaten yorumundan nasıl bi tip olduğun belli, aptal aptal konuyla alakası olmayan yorumlar yapmaya devam et sen 👏🏻 yürrüüüü
Tipi iyi ama dünyanın en yakışıklısıda denilemez ne alaka yani.
Öyle seçilmiş.
Ooo sittin sene bitmez o yarışma :D
O kim? 😂
Baktım internetten 😂😂
Gayet iyi, aksi iddia edilemez ama en olup olmadığı tartışılır. Daha iyilerini herkes gördü.
Valla vücut açısından görmedim ne yalan söyleyeyim zaten yüzden çok fiziğe bakılıyor.
Spor salonları bunlarla dolu.
Hiç gitmediğim için bilmiyorum.
Sadece göz var güzellik bakmasını bilen gözdedir kimine yakışıklı kimine dünyada daha yakışıklıları var ;)
Yani hakkını yemeyelim baya yakışıklı ama dünya yakışıklısı olacak kadar yeterli değil ülkemizde daha iyileri var 👍😍
Ülkemizde bile daha yakışıklıları var😊😊ben bile daha yakışıklıyım 😆😆😂😂
😂😂😂
E bu bildiğin at hırsızı :D
Dünyanın en güzel at hırsızı :D
Esmer diye at hırsızı mı oldu adam 😂😂
Valla esmerini de görmedim 😂
Yani yakiskli adam. ama.46 taninmayip bundan yakiskli olan vardir dunyanin en yakiskli s diyemeyiz
Bu adam önce Hindistan'da birinci olmuş sonra dünya çapında katılmış yarışmaya yani diğerleri de ülke birincileri olanlardır bence.
tamam katilmayan insanlarda vardir dusunun
Cok yakiksli olup bilinmeyen insan cok
Tabi vardır ama sonuçta katılanlar arasından seçiliyor bu kişi.
tamam iste dunyanin en yakisklisi denmez ama. yakiskli adam
Bundan iyileri illaki vardir
Belki de bilemiyorum.
her kıza hitap etmiyor bence, daha iyileri vardır..
sadık değil olsun tipi var
dürüst değil olsun kası var
bu kadını mutlu etmez olsun en yakışıklısı
işte kadının istediği erkek..
Bu tür yarışmaların amacı bu zaten dış görüntüye aşık etmek. Başarılıyor da ama hala beğenmeyen kızlarda var aşağıdakilerde de örnek olabilir.
beğenmeyen kız şöyle düşünüyor ya zaten ben bunun karşılaşamam yani banane masada tek başına otururken gelse oturabilirmiyim dese o beğenmeyen kızı görürüm ben
Onu bilemiyorum belki karaktere önem veren bir kız iyi biri olmadığını gördükten sonra istemeyebilir. Hem erkeklerde farklı sayılmaz etikete bakıyoruz bu böyle.
Hayatimda gordugum en yakisikli en karizmatik insan net
Ben daha yakışıklıyım foto atarım istersen bu kim lan tipe bak burak ozcivitin yandan yemiş hali
Sadece yüz değil vücut boy kilo hepsi önemli kolay değil bu fizik?
Ayarlanıyorsa bu adam nasıl birinci olmuş ki?
Ama her açıdan ideal çok çok az erkek vardır.
Bağcılar metrosunda bundan çok var. Tek fark, photoshoplu kasları yok.
Photoshop mu adam birinci olmuş
Senin umurunda olmaması da bu adamın umurunda değil. Tabii ki her erkeği tek tek incelemiyorlar yarışmaya katılanlar arasından bu adam birinci olmuş.
Pek bir şey düşünmüyorum o kadar da yakışıklı değil bence daha yakışıklıları vardır
Ben daha yakisikliyim la bune ×_×
Fotoğrafın bile yok 😂😂
Hm dostum size soyluyorum benim dedem bile bundan daha guzel ayrica fotograf gerekmior*_*
Sonuç olarak adam seçilmiş kişisel görüşler önemli değil bunun için.
Kesin juri akrabasiydi torpillidir bu a. yav buneee
Dünyanın en yakışıklı erkeğini yakışıklı bulmadım.
Yakışıklı olan kimdir peki sence?
Taşıyabileceğimiz biri olsa.
*tanıyabileceğimiz
Rakipleri maymunmuş sanırım.
Valla bilemiyorum 😂
Yarışmaya katılmayan bundan iyi olanlar tabii vardır ama demekki o şartlarda bu iyiymiş. Çirkin demek de haksızlık olur bence :D
https://i.hizliresim.com/VYq9gj.jpg
Kim demiş çirkin diye 😂
Valla adam bu yazıları görse bir yeriyle güler neyini tartışıyoruz ki.
Cok yakisikli ama daha iyisini gormuslugum var.
Türkiye'de mi?
Yüz açısından diyorsan olabilir de fizik olarak pek yoktur bence.
Ama bu yarışmaya katılanlar arasından seçiliyor demek ki cazip bir yönü var aşırı kaslıda değil bence itici durmuyor en azından.
Yani çirkin diyen kesinlikle haksızlık yapıyordur.
Kime göre? Neye göre yakışıklı?
Buna karar veren insanlara göre belki de sms sonucuna göre.
Acun Ilıcalı mı üstlenmiş yarışmanın yayınını da sms sonucu olsun
Yahu ne bileyim ben izlemiyorum sadece haberlerde gördüm paylaştım.
Klasik Türk dizisi oyuncusu gibi..
Vücut açısından belki yoktur.
Hiç yakışıklı değil 😂 😂
Hı hııı :D
Bazen ölmek istersin 😊😊
Ama ölmezsin 😂
Ama ama boylesine olunurrr:)
Böylesi senin dünyadaki varlığından bile bir haberdir 😂
Heralde yani :)
O halde ölmeye değmez :D
Allahım sen mevzuyu biliyorsun amin
Amin amin 😂
Allah sahibine bağışlasın
Amin.
vucudu iyiymiş dingilin
Çok çalışmış öyle demiş bir röportajında.
oturarak olmaz zaten o vucüt :)
Yani aslında çok iyi değilmiş herhalde ki çalışarak bu hale gelmiş demek istiyorum.
vucutta temel yerler vardır birinin harbi iyi çalışığ çalışmadığının kanıtı bir gögüs arasındaki o boşluğu ne kadar doldurduğu birde alt karın kası belirginliği eleman sağlam yane hepimiz üçgen doğmadık
Zaten büyük etken vücududur bence.
zannetmem
Ne olabilir ki
adam yakışıklı
Yorumlara bak bir çoğu beğenmemiş 😂
at hırsızı gibibir çoğu ondan egoyu bir kenara bırakıcaksın
Kızlardan da var da göz var izan var kötü demek adama haksızlık.
he de geç
Bir şey demedim :D
oda iyi
Çok daha yakışıklısı var :D
Mesela? :D
Brad? :)
Tercih meselesi 😂
kocam bundan daha yakışıklı
Bunun neresı yakısıklı
Seçenlere sormak lazım.
Valla yiğidi öldür hakkını yeme yakışıklı herif😅
Bence de hak yememek gerek aşağılarda atan tutan çok da 😂
Kıskanıyor onlar 😅
Kızlarda mı kıskanıyorla acaba baya sert eleştiriyorlar da :D
Göz randevusu al da bir iyilik yapmış ol onlara😂
Gözleri düzelse de nasılsa bana bakmaz çamur atayım mantığı var ise sonuç aynı olur 😂
Kesinlikle hakedio maşallah cocumuz pek tatlı ☺☺
Maşallah :)
Ohaaaa lan harbi yakisikliymis bak
Biraz fazla kası var. Onun dışında tatlı
Hiç yakışıklı değil. 😏
olsa severdim valla ne diyim? müthiş görünüyor.
en yakışıklı seçilen buysa üstü kalsın
Bu imiş.
iskandinav erkeklerine bakmamışlar o zaman :)
https://i.hizliresim.com/MJnaYN.jpg
Yarışmaya katılanlar arasından seçiliyor ki yarışmadakilerde her ülkenin en iyisi.
Yok valla zirve bu bence, daha fazlası çıkmaz
sitede daha yakısıklılar var :D
Yakışıklı adammış gerçekten
bence çok yakışıklı değil ya
@Adcascas e ama değil napim :D
yakışıklıy oldugunu düşünüyorum.
Allah yaratıyor be
😂😂
Yakışıklıymış ama daha yakışıklıları da var
İyi bari ben daha yakışıklıyım. 😄
Bence türk erkekleri daha yskışıklı😊
Offffffff insan mı lannn buuuu
Yakışıklı baya hakkederek almış 😂
Daha iyisi kocam olur
Beğendim.
Bende daha yakışıklıyım bikere
neresi yakışıklı be burak özçivit buna 1000 basar
yakışıklı olduğunu çünkü harbi taşş
Lachowski diyorum..
Yakışıklı, çok bebeksi bir suratı var bence sakal bıraksa daha hoş durabilir.
Söylerim
Yüzüne bakarsa söylersin.
😂😂
Iyi parça
Adamı teşhir etmişim gibi hissediyorum 😂😂
😄 😄 edilse senden iyisi olmazdı
En azından bu site için öyle 😂
hakkaten de yakışlıymış
Yani çok çok yakışıklı da değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar