Offf unutulurmu be reis hala açıp izlerim ara ara böyle bir soruyu görmekte mutlu etti beni 13 sene sonra bile unutmayanlar varmış demekki :D Ediz cevvaloğlu efsanedir benim için :D o adamın harcanmasına çok üzüldüm hasta olmasa şimdi kıvanca çağataya nal toplatırdı. Jeneriğe gelirsek unutmak mümkün değil zaten :D https://www.haberkita.com/images/album/14_116.jpg
Yıllar sonra nostaljiye daha doğrusu eski günlerin özlemi ile tekrardan izlemeye başladım YouTube'dan ve bitmesine son 2 bölüm kaldı :) Şu an o diziyi izlerken soruya cevap veriyorum :D :D Eski diziler, çizgi filmleri izlemek insanı çocukluğuna götürüyor :)
En İyi Cevaplar