Güncellemeler
+1 yıl
16ıncı bölümün sonunda öldü çocuk. İçim rahatladı. Artık görmeyecem. :D
Ezel Türk tarihinin en iyi dizilerinden bende oynarken izlemedim sonra bir başladım bırakamamaıştım bitireli baya oldu Eren karakterine gelirsek ben öyle düşünmüyorum rolünü yapıyor.
Cevap
0Cevap
Izlemedim bilemiyorum
Rahatladım biraz. Bu çocuk hakkında önyargılıyım diye vicdan azabım vardı.
He ya 😄
Gerçekten eski borçlarımı hatırlıyorum bu çocuğu görünce. Keşke diziyi hiç başlamasaydım diyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar