"Cem YILMAZ" ve "Ozan GÜVEN" in el ele poz vermesi hakkındaki düşünceniz nedir?

"Cem YILMAZ" ve "Ozan GÜVEN" in el ele poz vermesi hakkındaki düşünceniz nedir?

"Cem YILMAZ" ve "Ozan GÜVEN" in el ele poz vermesi hakkındaki düşünceniz nedir?

Magazin basınında çıkan aşk haberlerini protesto eden ikiliden Cem Yılmaz,"Bundan sonra böyle, şöyle düşündük, madem ki gazeteye çıkıyoruz hareket getirelim istedik" şeklinde konuştu. Görüntülendiklerini anlayınca Yılmaz'ın yanından ayrılan Ozan Güven komedyene, "Aşkım ben arabayı getiriyim" sözleriyle hitap edince, Yılmaz'dan da "Tamam aşkitom" cevabını vermiş.

Özel hayata müdahaleyi bu şekilde bu şekilde protesto etmeyi doğru buldunuz mu?
"Cem YILMAZ" ve "Ozan GÜVEN" in el ele poz vermesi hakkındaki düşünceniz nedir?
Cevapla