Hürriyet Kelebekte okudum bu makyajın yapımı 6,5 saat sürmüş ve bir sonraki gösterilerinde sahneye böyle çıkacakmış



bizim mesai sabah 9 akşam 6.30.. öğlen yemeyi var 1 saat.. çalışma saatim 8. buçuk saat günde.. 6buçuk saatte kaç para kazanıyor ki bu makyajı yapan.. banada badana vs fırçası verin söz yarı fiyata yaparım! ;)
korku filmi karakterlerine bu kadar makyaj yapmıyorlar la
ya videosunu izledim gözleri açılmıyor sahnede kirpikler yapışmış herhalde. parmağıyla açıyor gözlerini falan :D evet saçma şeyleri izlemeyi seviyorum :(
Ne desem eksik kalır bu makyaja.. Gel sana üstüne para veriyoruz deseler reddedeceğim bir makyaj.. Birde 6 saat öyhhh yani.
Cevap
24Cevap
bir şeye benzetmek için çok uğraşmışlar ama yine de olmamış :/
Malzeme kotu olduktan sonra 10 kilo boya surse ne fayda?
Bu resimi Görünce Bu video Geldi Aklıma :D
usta gene iyiymiş. bizim burda bir kat çıkmak 1 hafta sürüyor.
Yeni gördüm.. Kendisine yakıştıryorsa , saygı duyarım.
Günün 1/4'ünü makyaja 2/4'ünü uyumaya, yemeğe desek 1/4'ü konserlere
Bu karı hiç mi zıçmıyor.
tespitin kralı :D
O kadar zamanda Monalisa tablosunu çizer boyarım pes.
Ne kadar sürerse sürsün yine aynı bok değil mi :D
bir 6,5 saat daha sürsün olmamış tam
buna 6 buçuk saat katlanan makyöz e üzüldüm :D
Ayrica Bulent Ersoy gunde 4 kilo civarinda et yer.
bunla uğraşacağına maske taksaydı
16,5 saat sürse de malzeme ortada..
Keşke bir şeye benzeseymiş
Olum bu ne lan bildiği boyasaymış yüzünü
Kadında para bol badanacı tutmuş resmen, kustum
6.5 saatte 80 metre kare ev boyaniyor be :D
Oha Lan dudaklarına alçı çekmişler sandım 😂😂😂
o kadar saat sürmüş keşke bişeye benzeseydi
allahım sana geliyorum :D
Ben fircayla 10 dakkada boyardim
Anca duzeltebilmisler :)
Şah eser sanat eseri Maşallah
gece görsem kokrkarım şerefsizim
3 saatte 150 metre kare ev boyanıyor mk.
Gunun yarısından çogunu makyaja ayırıyo zaten sjsj
Bir binanın cephesi boyanır o süreyle
ıyyy bu adamlar bunun la nasıl yatıyorrrr
6'5 saatte ben bina dikerim
Super
Yakışır ablamıza
Bu ne yaa 😲
Allah göstermesin
Yakisir :p
Allah'ım sen koru..
misir prensesi gibi
Yapmasaymis daha iyi
Heyt be :D
Geçmiş olsun :)
İgrenç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar