Neslihan Atagül 'ü güzel buluyor musunuz?


Çok çirkin geliyor ya nasıl ünlü oldu bu kız... İyi bir oyuncu da değil ekranı doldurmuyor.. Yan rol için yaratılmış sadece.. Ve de bu kız kadar pazarda filan da rastlayabilirsiniz. Normal halk arasında daha dgüzellerini de görüyorum zaten.
Yüzünde gördüğüm kusurlar :
- Elmacık kemikleri yok.
-Gözleri şekil olarak çok çirkin rengi de belirgin bile değil mavi gözlü olup da belirgin bile olamayan tek insan.
-Göz altları vahşet halde hiç gitmeyecek.
-Yüz şekli biçimsiz ne oval diyebiliriyorum ne kara ne yuvarlak. Gülünce daha da kötü oluyor.
-Kaşları biçimsiz kavisli filan değil . İnsana çekici gelmiyor düz olur bebeksi yüzü olur bu sefer bebeksi gelir ama bu kız baby face de değil.

Niye bu kadar popülerleştirdiler ya? Yeni yeni daha yetenekli ve güzel kızlar mutlaka vardır.
Fotoğraflara bakın pazarda , bimde elinde poşet dolaşan kızdan ekstra albenili bir yanı var mı?
Neslihan Atagül ü güzel buluyor musunuz?
Neslihan Atagül ü güzel buluyor musunuz?
Neslihan Atagül 'ü güzel buluyor musunuz?
Cevapla