AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
181Cevap
Allah mutlu etsin. Kivanca hic bir zaman ilgim olmadigi icin beni uzen bir durum olmadi :D kizda guzel yakisiyorlar
Mantık evliliğidir kadının durumu iyidir Kıvanç gibi birinin sadece tipe bakacağını aşk evliliği yapacağını zannetmiyorum. Zaten kadın oyuncu filan da değil istese Kıvanç Beren saati bile ayartırdı bence.
hiç bisey düşünmüyorum normal evlenir ama boşanırlar en fazla 1 2 seneye ünlülerin evliliği saman alevi gibi tırt
Bize ne yakışıyor ya da yakışmıyorlarsa onlar birbirlerine yakıştırmışlar ne mi düşünüyorum iyi exp böyle kasılır.
adamlar balayına 15.000 £ 1 geceliğine para vermişler
İki güne boşanırlar bunlara karı koca boşamak kolay
Ben yakistirdim ve çok sade ve şık olmuşlar. Geline bayıldım, gelin gelin olmamasi harika:)
Basak kesin hamiledir ondan bukadar acele bir dugun olmustur gorursunuz
Kaptı gül gibi çocuğu ne diyim Allah mutlu mesut etsin darısı başımıza 😏
Kâbe'lerine gidip evlenmişler.
Altı üstü bir haber. Bana ne der geçerim...
Bence yakışmıyorlar kadın kıvançtan büyük duruyor ve onun kadar gösterişli değil
Onca kız istedi sonunda Başak kaptı helal olsun. Mutlu olsunlar.
Yakışmıyorlar bence ama Allah mesut etsin ne diyelim.
Çoğu kişinin aksine kadını çirkin bulmuyorum. Kıvanç da zaten yakışıklı baya 😤😒 Kıskanıyorum herifi. Umarım güzel bir evlilikleri olur.
onca şehidimiz var, yüreğimiz kan ağlıyor, bu kanı bozuklar da eğlenme peşindeler. cehenneme kadar yolları var banane ya
Yakışıyorlar mı sorusundan nefret ediyorum sevmişler veya başka bir şey... Neden bu dış görünüş merakı?
Beni rahatsız olduğum şey sadece anne babasından uzakta düğün yapmaları hangi kültürde var bu. Gerisi beni ırgalamaz
Hayır kıvanç daha iyi
Neden insanla uzayli evlenmis gibi tepki veriyosunuz anlamis degilim
Kıvanç reis daha iyilerine yakışırdı ama Allah mesut etsin :D
Lan iyi ki bir evlendiler iki gündür anasayafamın monaco ydu
Allah bir yastıkta kocatsın valla düğün sevmeyen bir tip olarak tuttum bu nikahı
Bir adanali olarak hemserime mutluluk diliyorum 😊😊
Gönül kimi severse güzel odur lafının eyleme geçmiş hali👍
alan rağzı veren rağzı ama bu keko cok cimri diyorlar bakalım ne olucak
Sevmişler sonuçta mutluluklar ama göreceli kısma gelirsek gerçekten hiç yakışmıyorlar
Ohaaa hangi ara lan shsjsd 😭😭 sdftioxmsvs ibisksjsjsksjksjsksjsksksksksslsjms 🎸🎺🎺🎺
Çirkin kızlara yaşama sevinci vermek için bu kadınla evlenen Kıvanç Tatlıtuğa helal olsun 😂
Aman kivancin havasi eskindendi yaslandi gitti zaten kim ne yapacakti onu
Kivanca o kadin olmamis bence ☺ ama içini sevmisse mutluluklar demek düser
Türkiye varken Paris i anlamıyorum. Avrupa yalakaları
Bir şey düşünmüyorum hayatım onlar beni düşünsün ne düşüncem
Kıvanç kendini ispatlamış zaten hatuna gelince guzel degil falan yazmışlar yolda yuruyen 100 kadının 80 ninden güzel ve sempatik bir hatun
İnsan cok güzel bir kiz bekliyo fakat KT herkezi şaşırttı benim asıl merak ettiğim kızın icindeki güzellik KT elde edebildigine göre cok merak ettim
Yapıştırmak bizim ne haddimize ya sevmişler evlenmişler işte. Türk insanı neden bu kadar şekilci anlamıyorum, yorumlara bak iğrençsiniz.
Guzel bir kiz degil Kivanc bu kizda ne bulmus sormak lazim
of başlıycam sizin yakıştırıp yakıştırmamasınıza ayyy konuşamadım :D:D:D::D
ALLAH mutlu mesut etsin en diyim.. kin mi duyayım smdi kadına kıvançla evlendi benle değil diye :D
Bence herkes kendine yakıştırdığınız yapmalı bence gayet uyumlular
çirkin kızların umudunu arttıran bir olay oldu bence :D:D:D:D:
karısı bir tık altında sanki ama beğenmiş demek ki kıvanç başkan
Bana ne ondan..! Bende ünlü olsaydım seninle evlenirdim.
Gençler birbirini sevmişler anlaşmışlar bizede mutluluklar dilemek düşer.
Murat-Merve evliliginden sonra kalbimizden vuran evlilik...
beraberken mutlu ve huzurlularsa no problem
Burak ozcivit kivanc tatlitug murat boz hepsii gittiu bütün cirkinler bize kaldi 😃😃
Banane onlardan allah mesut bahtiyar etsin tabi formalite değilse
Arda Turan ve Sinem Kobal çifti gibi bir izlenim içerisindeyim ama umarım bir ömür boyu mutlu olurlar
Yabo değilde beni kıvanç tatlıtuğa benzetenler var (sarışın renkli gözlü değilmişim sadece) ne diyosunuz?
Yakistiramadim. Beckham ve karisi gibi olmuşlar.
Lanet olsun.
Çirkin şansı var o karıda.
Sen cok mu guzelsin
ya da kendini guzel mi saniosn ya da kim kandirio seni?
sende de o sans var eminim
Zenginin malı züğürtün çenesini yorar lafı geldi aklıma :)
kivancin davranislarini itici buluyordum, birbirlerine kaldilar iki itici umrumda degil pek :D
Yakıştırmadım kıvança yazık o daha iyilerini hakediyor
Aşk ota'da konar b... da konar sözünü uygulamış kıvanç :D bu resim tam onu anlatıyor. Tabi Allah mutlu etsin o ayrı.
beyin felci geçirdim kıvançta nerde çirkin kız var gidip onu buluyor o kadar guzel kızlar varken gitti bu pacozu aldi ya ne diyeyim
Bizene evlendilerse? Sanane yakışıp yakışmadıklarından? Birde günün sorusuymuş. Kıçımla güldüm inan.😃
kaptı yakısıklı cocugu
Mutlu olsunlar, ama gözüm kaldı Kıvançta
ne yapacan onların evli liğini evliysen sen kendini düşün bence