1. foto aşırı zayıf
2. foto son hali
her türlü çok tatlı :))


2. foto son hali
her türlü çok tatlı :))




bana aynı gibi göründü sadece birinde kas yapmış öbüründe normal.. normal halinde kalçası daha geniş sanki o yüzden bir erkek olsam normal derdim herhalde :D
Valla ben güzel bulmuyorum. o kadar makyajı kime yapsan güzel olur.
Vücudundan dişilik,
Yüzünden ise huzursuzluk akıyor...
Dişiliğe evet ama huzursuzluğa da Hayır.
Sonuç; yakın olmasın bana...
Ya bir gidin Allah askina at suratli karinin teki kapimda yatsa donup bakmam
Cevap
15Cevap
coook itici bir kiz iyyyy hic sevmem bunun gibileri !!!
1. fotoda aşırı mı zayıf? 2 fotoda da aşağı yukarı aynı kiloda gibi duruyor ayrıca evet çok tatlı
İkiside iyi.
Kapımda yatsa dönüp bakmam diyenler çok komik ajsbabsna
Bu kız favorim serenay sarıkaya :D çok tatlı biri kızlar idolünüz bu olsun
açıp hadi dese mikmem o derece gıcık kapıyorum bu salaktan!
Sadece fiziği güzel 🐴
Bunun suyuna ekmek banarım ben.
kadının zayıfı olurmu 2.
serenay sarıkayayı çok begeniyorum zaten ben
Kız güzel ya bence zayıf falan değil de
Biraz fazla mi almış nr
Bu kızı oldum olası beğenmedim
Normal kilodayken daha iyi 😄
kezbanların hayallerini süsler :D
İkinci hali çok tatlı
Hiç beğenmiyorum.
Son hali.
kilolu mu o hmmm
3 üde sdad
kilolu hali
son hali
Çok şeker ya ❤️❤️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar