Bir şey soracağım. Murat Dalkılıç neden bu kadar yakışıklı?
Yeni şarkısını da çıkarmış. Sesi de ayrı güzel tabi 😍 Siz ne düşünüyorsunuz?
Yeni şarkısını da çıkarmış. Sesi de ayrı güzel tabi 😍 Siz ne düşünüyorsunuz?
Çoğu bay veya bayan yakisikli/guzel olmasa bile Adı olduğu icin begenilir. Murat Dalkilica 1000 basan bircok insan varken adlari olmadigi icin degerli bulunmaz veyada yakisikli bulunmaz. bayanlar icinde aynisi gecerli ornegin turkiye guzelo secilen bir bayan gercekten turkiyenin en guzeli midir? Hayir tabiki sadece ekranda olup isimlerini duyurduklari icin onlar daha cok begeniliyor ve ün kazaniyor. bence olay bundan ibaret.
yakusuklu degul ama sesu cuk guzul 😂😂😂
Yoo
evittt 😒😒
Saolll
Onu bu kadar yakışıklı yapan sizlersiniz Ergen kardeşlerim, Sokaklarda onun gibi binlercesi var ama dönüp bakmazsınız. Markalı elbise gibi İsim yapmış insanları büyütüyorsunuz gözlerinizde Ergen kardeşlerim. Ben eminim ona 5 çeker adamlar vardır burada ama isimleri Murat Dalkılıç olmadıkları için kaybediyorlar demi hımm sizde haklısınız :D :D :D İyi döşedim :D
Hı hı
Müthiş yorum
Adam haklı ●,●
Yaaaaa offd assssjjs😅😅😅
😂😂😂😂
Cevap
153Cevap
Murat Dalkılıç bana itici geliyor yakışıklı olsa bile. Neden mi? Çünkü kliplerinde "Ben yakışıklıyım, ve yakışıklılığımın farkındayım, sen de farkında ol" imajı veriyor. Yakışıklılığını insanın gözüne sokan kişilerden hiç hoşlanamadım... Doğal davranışlar sergilese daha başka olurdu...
Yorumuna saygı duyuyorum ama muratın beyaz Show da veya konuk olduğu diğer programları izlersen onun ne kadar doğal biri olduğunu görürsün hatta bir keresinde 3 adama gelmişti adamı ters bişekilde asmışlardı sesi çıkmadı normal bir sanatçı olsa egosundan rezil olurum diye yaptırmaz ciddi soyluyorum elinin altında net var pc var izle gorursun 😄
Zevksiz kadınların yaşadığı ülkede sorulur mu bu soru, çocuğun kaşı gözü gayet düzgün, fiziği de orantılı.
Ama bizim zevksiz kadınlarımız boyu kısa olduğu için beğenmezler güzelim çocuğu, ben gerçekte gördüm 1.60 falan boyu, ama güzel çocuk.
Bizim kızlar, Murat'ı boyu kısa diye beğenmezler, gider Averel gibi adamlara hasta olurlar.
Murat'ı yakından görmüş biri olarka söylüyorum son derece güzel bir çocuk.
Bend ebisey soracam bu adam neden gidip malin biriyle evlendi yazik oldu cocuga. Merve bol ugur uzerine para verse evlenmem
Kızda güzel ama işte😠😤
Güzellik göreceli tabisii😳✌
Neresi yakışıklı allah askina eger unlu olmasa eminim sizde yolda suratina bakmazdiniz. Simdi para var diye bakim falandan boyle gorunuyor bizim unsuz erkeklerimiz daha tatli bence
www.baharfestivalleri.com/.../...eri-1-620x350.jpg bunun kadar degıl
Tipini gectim de, bu herifin sesinin iyi oldugunu, iyi sarki soyledigini iddia eden kisi muzikten zerrece cakmiyordur.
-Murat Dalkılıç neden bu kadar yakışıklı?
-Babam böyle kurabiye yapmayı nerden öğrendi?
Allah öyle yaratmış, sen kuş gördüğünde bunun neden kanatları var diyo musun :D
Adamın çene yapısı ve dişleri çok güzel abi. Gülüşü dikkatimi cekiyo benimde. Yoksa daha yakışıklısıda var ama adam da diğerlerinde olmayan bir ćekicilik var demek ki
Bence çok tipsiz ya. Nesini beğeniyorsunuz. Gözleri cin gibi adamın tövbe tövbe :D
Evet öyle, sanatsal yön olarakta en başaralı isimlerden birisi bence.
Benide Murat Dalkılıç'a benzetiyorlar, anımsatıyormuşum 😐😯
Essek gozlerini bayik bakislarini yerim tatliskom benim 😍😍😍
😠😠😠
Sus kiz bana belertcegine gozlerini merveye belert o kapti ben degil 😅
Merveyi bir bulsam zaten😠18 yıllık aşkımı çaldı😠
Böyle saçma bir soru nasıl günün sorusu oluyo anlamıyorum. Yakışıklı olmanın nedeni mi olur? Doğuştan gelen bir şans bu. Soru değeri bile yok.
Kadir dogulu daha yakisikli daha tatliiii 😍:Dddaff
Her şey fani. O da yarın bir gün ihtiyarlayıp çirkinleşecek :)=
Bencede murat boz yakisikli gelmez, hatta cogu kisi yakisikli gelmez ama nedense bu adam bana bile yakisikli geliyor, sesinden dolayi olabilir
Sarkilarindan sevdiklerim var ama alici gozuyle bakmiyorum :/
Hepsi güzel şarkılarınız. :/
*şarkılarının😒
inanları oldugundan farklı görmeyi sevmem göreceli bir kavram güzellik yakışıklılık size göre güzel ya da yakışıklı olan biri başkasına göre olmayabilir..
Türkiye'de müzik kültürü sizin yüzünüzden gelişmiyor.
ay neresi yakışıklı kız ya sen yakışıklı görmemişsin ya da abazasın sorry
Yakisikli degil ya sarisinlik yakisti tamam da sesi guzel ama :D
ayna çok buğulanınca murat dalkılıça benzediğim doğrudur
Isim gücüm yok oturuyorum onu düşüncem istatistik sembolik mantık dersleri düşünüyorum valla vakit yok
Başı bağlı artık Murat'ımızın :( ama harbi çok tatlı canım ya <3
Determinist dünyada bunu açıklamak için biyolojiye ihtiyacımız var. Boşver şimdilik.
bir fotoğrafınıda koysaydın da gözümüz bayram etseydi kısacık bir süre :D
Sen gıraliyet ailesinden geliyomuşsun ya söyle bubana hemen halletsin bu işi eversin sizi
Yakışıklı gerçekten, zaten kumral olup da tipsiz olan bir erkek görmedim henüz...😄
ulan neresi kumral, kapkara saçı var, ben mi renk körüyüm :D
https://i.hizliresim.com/gyRm45.jpg
sana cevabım
Yani
O kadar da yakışlıklı olmadığını düşünüyorum. Renkler ve zevkler tabii..
Saygı duyarım görüşüne ama ben sesini seviyorum. Görüntü olarak pek yakışıklı bulmuyorum onu :)
Yakışıklı çünkü ulaşılamaz bu nedenle cazip geliyor 😄
Ben beğeniyorum yakışıklı ama murat biz daha yakışık lı onu daha çok beğeniyorum
"Kördüğüm" Harika bir şarkı. Bayıldım. Ben o kadar yakışıklı bulmuyorum ama gideri var.
Evlenene kadar gözümde yakışıklıydı, havası mı değişti ne..
bu yakuşukluluk herkese göre değişir ve bana göre eziğin önde gideni ses desen eh yani evli barklı adam zaten yane
Yani bunu Anne babasına sormak lazım d: biz nerden bilek gardaş
Mantıklı :/
o senin aptallıgın yanında olsan yüzüne bakmaz bile seninki kedi misali onu sevmek sana bişey kazandırmaz allahı peygamberi sev ölünce ebedi cenneti sonsuz güzellikleri kazan
Ben çok da yakışıklı olduğunu ve sesinin de iyi olduğunu çok da düşünmüyorum.
neden bu kadar yakışıklı ha. bu nasıl bir sorudur arkadaş ben pert ben vefat.
Ben beğenmiyorum maalesef ve yakışıklı bulmuyorum tabi zevkler tartışılmaz :)
☺☺☺
:) :)
Yeni dünya düzeninin kuklalarına boyun eyme Türk gencligi...
Evli adam evlenemden karsissiina cikip ayartsaydin ya kiz
Keşke😔
Murat Dalkılıç ayrı bir yakışıklı, Merve Boluğur ayrı bir güzel👅
Çünkü su yok yani adam yakisikli fıstık gibi hatunuda kaptkapti zaten :D
@siyahiimsii ne yapacaksın muratı ben ondan yakışıklıyım 😉
Adam kısa boylu olupta nasıl tatlışş ve yakışıklı olunacağının en büyük ve gerçek örneği 😍 aşkk dalkılıç aşkk
evet o da yakışıklı ama benim muratım daha bir tatlı ama ondan sonra dalkılıç geliyo ondan önce boz
Oha ya senin gibi dehşet bir hatun Murat Dalkılıç delisi çıktı ya sıkalım kafamıza beyler gitti hatun.
bu sorunun neden durmadan karşıma çıktığını düşünüyorum
kim bu murat dalkılınç ya ilk kez duyuyorum sabahtan beri herkes bunu yazmış tanımıyorum
yakışıklı valla nedenı bılınmıyor uzaylı falan heralde
o yakışıklıysa bende David Beckham 'ın parasız haliyim
günün sorusuna bak. ne kadar boş insanlarsınız la :(
Yakışıklı evet katılıyorum. Şimdi kıskanmıştır kamiller.
Genlerden heralde.
bir de Senn o tarz erkek seviyorsan Ondam.
Ben düşünüyorum'ki "POP" Kalça "RAP" Beyin gerektirir, murat hakkında bişey diyemicem.
Öyle deme ama çok tatlı bir kişiliğe sahip ama Murat ya hım
Ayy evet sevgilimle asiri benziyorlar ağzı burun dudaklari bir sevgilimin gözleri mavi:))
çocukta tamam tip var ama 165 boy var.. o tipte ünlü olmayan bir çocuk olsa kızsız kalır be el insaf..
Adam yakışıklı ama gitti tipsizin biriyle evlendi 😀
😒😒
O kadar da yakılıklı değil gözü şaşı gibi kayma var galiba bana öyle geldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar