İnadına aşk`taki Ezgi ( cevahir turan ) sizce nasıl güzel bir kız mı? ben çok beğenirim de beni benzetiyolar görüşünüzü almak istedim
Resimler



Resimler






Hoşmuş. Benzediğine göre tabiki sende.
Yani sadece gözü biraz benziyo
taş gibi kız be :D
Cevap
2Cevap
tabiki yani kelimeler kifateysiz kalır :D
evet fazlası ile güzel
Güzel👍
Çok kötü maalesef 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar