Çocukluğumuzun kahramanları ne hale gelmişler zamanla. :)



Tom ne zaman yakalicak diye bakar dururdum jerry de sevmem 😠😠😠🙈🙉🎅👺
Jery cok gicik hep tomun planlarini biliyodu :D
Onemli degil :D
Sevmem :D
Onlar da yaslandi. ☺
Teşekkür ederim. ☺
Yoh artık :D :D :D
https://i.hizliresim.com/oZlQOo.jpg
Ne oldum değil ne olacağım diyeceksin Jerry efendi
Cevap
45Cevap
ortalama 15 yıl ömrü olan kediler arasından Tom amca 75 yıl yaşayarak ölümsüzlüğünü ilan etmiştir. bakın bu bir mucizedir.. :)
Kiyamam ben onlara :( tabi biz bile yaşlandık onların bu hale gelmesi normal ama yinede Allah başımızdan eksik etmesin onları
diğer çizgi film kahramanlarını da gördüm kendimi yaşlanmış hissettim :D
paylaş paylaş :)
Tom ve jerrynin en son bölümünde ikiside intihar ediyormuş 😔
😔😔😔
Onlar öldü kanka
Gözlerim doldu kalbim hüzünlendi.. Canlarim benim ne hale gelmisler.. Yerim onlari ben :D
Zaman onları da atlamamış :) Kocvalamaca bitmiş anlaşılan
Ah ah ne zamanlardı bunlarlan buyuduk ama yine olsa yine izleriz
ee haliyle yaşlanacaklar tabii :p
be buna değil cedrice e şaşırdım yaa , yazık :/
aynen ya içim gitti dedim ki ben bu kadar büyümüşümde o minnaklara nolmuş
Bu çizgi filme sinir olurdum. Hep tom yakalayamazdı çünkü. Bak yine sinir geldi yaaa
Tom ve jerry en sevdiğim çizgi filmdi
onlar yaşlandı ben büyüdüm
zaten çizgi film izlemeyide bıraktım
hahah :D :D jerryi tutardım hep ama sonra toma yazık olduğunu farkettim
kıyamam ben jery r ben hep jery i tutardım ne hale gelmiş galiba yine kavga etmişler :D
Kıyamam ya. Ne kovalarlardı birbirlerine zıpır şeyler.
Jerry'e bez bağlamışlar. Ulan Jerry sen altına bez bağlancak faremiydin😂😂
O jerry'e bir b*k olmaz valla Tom'un ömrünü yedi be :(
ah yavrım ah. bir zamanlar birbirimizi çok yirdik. bah ne hallara düştük. yavrıım
:D
Yıllar geçmiş, sonunda dost olmuşlar sevindirici 😊
@MasumCem kanka deden yasinda olsun o kadarda vah vahh
ahahahah yirim, jerry prostat olmuş herhalde niye altını bezlemişler ki :)
Ömür bitti tom bir fare yiyemedi senarist utansın :(
Ya çok seviorum tatlılıkların bişi kaybetmemişler :)
çok şeker olmuşlar amaa :)
Ahahahaa 😃 😄 😂 benim en sevdiğim çizgi film 😍
Bir hüzün geldi görünce nedense.. :,)
Havuza girmiyorlar ama giyinmişler :)
evet geçende biri paylaşmıştı bunu :) onedio da var :)
Ay ben onlara kiyamam cok severdim onlari
Bunları sevmeyen bir benim herhalde. :D
Ömür geçiyor çizgi filmde olsa üzücü
Yerim onların tiplerini :))
Üzüldüm l*n ciddi ciddi :)
Hüzünlendim @MasumCem
Bunlar her yaşta çok şeker ya :)
Evet gördüm ve çok sempatik geldiler gözüme.. :)
Sanırım artık dostlar :) :)
Emekli kuyruğunda görüşüyorlarmış artık.
Tom yine çok tatlış 😍
Jerry bez baglamis adsfa
izle izle gülmekten ölürsün o derece :D
onlar hala benim canım canım :D <3
Artik zamani gelmisti kos kos nereye kadar :d
Hastaneye ziyarete gidelim
Ahh ahh zaman ne çabuk geçiyor 😄😄😄
Hala çok tatlılar. :D
Hahaha çok güzel 😄😄
ahhahahahhaha çok güldüm ya
Üzüldüm nedense... 😕
Evet ya çok tatlılar <3
Ya haaaayiir canlarim benim kiyamam sizee
Ne severdik be sjsjs :€
Canlarım benim yaa hayranım bunlara halaa
Jery çok yaşlanmamış ya
vay be gençlikte kalmıyor işte
yakındır nallar havayida görür,)
:) vay be tom ve jery amca olmuş :)
jerry çok tatlı yaa :)
İeahhh bir kedi gördüm sanki.
Ee biz büyüdük onlarda yaşlandı :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar