10 yaşında ki Amerikalı model Eden Wood barbie'ye benzerliğiyle şaşırtıyor... Aşırı makyaj yapan ve makyajsız dışarıya çıkmayan Eden art arda güzellik yarışmalarında kraliçe seçildi!









1. si barbie ye benzemiyor hatta altın günlerindeki kokona teyzelere benziyor
2. si se çocuğu bu hale getirenlerin yatacak yerleri yok. paragöz köpekler
Kötü ne kelime berbat ötesi. Ailesi nasıl izin veriyor anlamıyorum. Bu kadar mı sevmiyorlar?
Töbe bismillah...
Bizim köydeki muhtar emminin eşeğe bu kadar boya çalsak bundan daha güzel olur.
Eşen gçzleri yeter be goca goca
Bu kadar makyaj yapsam peruk taksam sakalları kessem ben de benzerim mk bu makyaj ne shdjjf
Cevap
30Cevap
bunu sevdimmm :)
Tehlikeliler..
Daha on yasinda katil bebek caki gibi bakiyor. Cidden hos degil. Cocuk dedigin sekeri elinden birakmaz rimeli ruju degil.
Çok kötü bu gerçekse photoshop falan değilse çocuğun geleceği çok kötü geçecek
kuleuzubirabbilfelak*minnşerrimahalak*... neyse anladın sen onu :)))
Bunun neresi Barbie o nasil surat ifadesi öyle benden bile yasli duruyor yaav :D :DD
buda moda oldu iyice, bence kötü. bir insan böyle yapmamalı kendine :D işte ego tatmini ne yaparsın :D
10 yaşında ne modelligi ya millet para kazancam diye cocugunu ne hale sokuyo
Mkyajsız hali çok güzel makyajla kendini cirinleştiiryor 10 yasında ne bu makyaj ya
Kötü çünkü onu ait bir hayat olmayacak başkaları tarafından yönlendirilecek sürekli ve bu yaşta büyük sorumluluk bu ailesi izin vermemeli
eminim bir ton makyaj var ailesi sırf ün için yaptırıyorsa çok yazık
20 yaşına geldiğinde yüzü nasıl olucak merak ediyorum. Bu yaşta okadar makyaj yapılır mı ya 😕
Bu yaştaki makyajı kardeşim yapsa daha güzel olur..
Bu ne böyle tövbe tövbee
En güzeli makyajsız doğal kız'dır
korku filmi gibi ya ürktüm şahsen
Bence oldukça itici görünüyor :D
bkz.: çocukluğunu kaybetmiş çocuk
böyle kızının olmasını istemez insan
ya yazık ya küçücük çocuk çok korkunç
Tipsiz barbie. Estetik cerrahı koysunlar yoluna.
Beni küfür ettirmeyin mk!
Ya ödüm koptu. İlk foto ne öyle
Bu ne la oyuncak gibi mk
Millet #ŞAŞIRMIŞ NET.
Barbienin sisko hali sanirsam
iğrenc ya. cidden igrenc.
10 mu yaşında 😑 At kafası gibi ♘
Barbie leri yemiş bu çaki suratlı
hauatimda gordugum en igrenc sey bu
Retinam yandı alın şunu
30 yaşına geldi mi buruşur bu salak -_-
Korku filminden fırlamış gibi. :/
10 yaw diyoruz ya cuw ya yok boyle biwey
İyiide bu çok şişko kskd
Yapma bebek gibi kötü.
Çocuğu ne halegetirmişler
Chucky'nin gelini gibi mk. d
Bana biraz korkutucu geldi neden bilmiyorum
Çakinin gelinine benziyor :)
tövbe bismillah çok korkunç l*n bu ne ansnxnx
şaka gibi
sahte sandım :D
Şopum * . na koymuş
itici korku filimi gibi
Ay korkınç bu ne be
Korktum
Yazık kıza
Bence berbat
Korkunç sanki ya :/
korkunçççç :(
Korkunç...
Evlat olsa sevilmez
Dünyanın sonu yakın!
Bu ne la
Igrenc
Hahaha aynen yaa 😁
Cirkin
Beğenmedim
S.. d, iyesim geldi.
Daha çocuk !
kötü
İgrenccc
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar