Televizyonun Olduğu Ortamda Sohbet Muhabbet Olmaz!

Çok sorun ettiğim bir konuyu sizlere de anlatmak istedim. Farkında misin televizyonlardaki diziler reklamlar değiştiğinden beri insanlar daha da kötüleşti. Eski dizilerimiz daha masum daha edepliydi.

Televizyonun olduğu ortamda sohbet muhabbet olmuyor.
Televizyonun Olduğu Ortamda Sohbet Muhabbet Olmaz!

Dizilerde hep lüks yaşamlar gördüğümüz için insanlar şükretmeyi unuttu. Dizi, film konuları hep aldatma, arkadaşın ihanetleri, uyuşturucu, ergenlik tavırları, aileyi silme, kaçmak, okulu bırakmak hep bunlarla dolu.

Evlilik programları yüzünden insanlar evlenmeyi boşanmayı çok basit görüyorlar.
Televizyonun Olduğu Ortamda Sohbet Muhabbet Olmaz!

Aşk adı altında zina, ergenlik adı altında saygısızlıklar çoğaldı. Cinayetler, büyü olayları, taciz olayları bu gibi çirkin olaylar o kadar basit oynatılıyor ki ister istemez etkileniyoruz. Erotik sahneleri çok normal karşılıyoruz arkadaşlar bizler türküz, müslümanız benliğimizi unutmamamız yok saymamamız lazım.

Saçma sapan dizileri programları izlemeyelim küçüklerimizi uyaralım.
Televizyonun Olduğu Ortamda Sohbet Muhabbet Olmaz!

Anlatmakla bitiremeyeceğim çok zararları var sizinde bildiğiniz gibi. Sonumuz hayrolsun kendinize iyi bakın. Hayırlı cumalar..

Televizyonun Olduğu Ortamda Sohbet Muhabbet Olmaz!
Cevapla