AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
79Cevap
Serenay Türkiye'nin en yakışıklı adamlarıyla beraber oldu son sevgilisi zaten bunun kanıtı hatundan anlıyorlar diğerinin sevgililerine bakmam lazım Tolgahan Sayışman gibi bir adamı bu kız hayalinde bile görmemiştir eminim.
Soncta Türkiyeyi temsl edio. Turkleri karalamayn artık.
Bence ikiside guzel degil. Barbara da abartilacak guzellikte degil, serenayi da zaten begenmiyorum
Dunyaca unlu VS mankeni adi ustunde melek yani serenay kimmis ya 😁
Barbara tabiiki daha iyi. Tek itici yonu cati gibi duran kaslari😂
Bana sorarsan katılmıyorum. Serenay bir oyuncu manken değil. Barbara ise dünyaca ünlü bir manken. Alakasız bir bence olmuş yani ayrıca reklam çok hoş birbirleryle çok uyumlular 👍
Makyajli serenay alir
Reklamda bayaa özgüvenli
Makyajsiz barbara
Ama serenayin zaten cekiciligi var güzel degil okadar
İki yıl önce ''Serenay'ı beğenmiyorum.'' demiştim.
Vovv öyle şey olur mu falan cümleleri havada uçuşmuştu bak aklıma geldi şimdi :D
Zaten beğenmiyodum.
Bir kez olsun taktir edin be bu kız bizim kızımız buralara gelmiş diye gerçekten
Gelicekteki manitam kanka ister inan ister inanma ciddiyim :D
Hadi inş 😂😂
Alakası yok serenay her konuda üstün kız Arap ülkesinde 1. ci seçilmiş barbara serenayın eline su dökemez.
serenayı gömmek için ne yapacağını şaşırmışsın :D
Serenay'ı gömmedim Barbara ile kıyasladım sadece. 😊
objektif değilsin asla barbaranın sadece gözler güzel onun dışında çok kıyaslanacak bir şey yok :D
Benim fikirlerim bu yönde. 😊
Kızın burnu bile düğme gibi :)
Türkiye'de bu güzellikte kız yok mu? Çok var.
Sadece Serenayın klasmanı farklı.
Barbara Lamborghini Huracan ise Serenay Ford Focus.
Fikirlerin bu yönde falan değil. Barbaranın sadece gözleri ön plana çıkmış ama sen Serenayın vücudunu bile eleştirmişsin. Gayet de fark atacak şekilde güzel bir vücudu var serenayın. Barbara sırf isim yaptı diye bu kadar yüceltmeyi bırakın. Tamam güzel kadın da abartma a. yav
https://i.hizliresim.com/7AB1QL.jpg
barbara bu yazdıklarını okusa nasıl mutlu olurdu :) serenay zaten itici bir kadın
serenay reklamda da çok itici. bu kadar itici olmasa güzelliğini konuşurduk ama bir tuhaf.
İkisini de tanımıyorum ama gözleri koyu ernk olan kız diğerinden çok daha güzel..
Renkli gözlü olan sinir bir tip..
ernk > renk
Barbara çok sempatik her türlü serenay bu konuda itici geliyor bana
Tabi ki farklı olacaklar ama hayranı değil de kırk yıllık dostu gibi
Kesinlikle aynı fikirdeyim ama benim adriana ile ikisi favorim onları ayıramıyorum 😜
Serenayı fizik dışında hoş bulmuyorum barbara tepeden tırnağa kusursuz
Aynen öyle. Serenay bu hatayı yaparak karizmasını çizmiş. O Barbara herhalde manken olan :)
Öyle bile olsa kendi ülkenin kadınını karalaman yine adaletsiz. Karalamak istemeyi düşünmemişsen bile hiç hoş değil. Değil işte, değil. değil?
Bıktık artık..
Ikiside taş serenayin barbara palvin'den geri kalır yani yok
serenayı zaten hiç beğenmem hakikaten hayran gibi kalmış oysa fahriye evcen ya da beren saat olsaydı orda daha güzel dururdu
Serenayı güzel bulmayan bir ben miyim itici geliyor bana
Bu kıyası yapıp Sirenayka daha güzel diyen arkadaşlarım var. İlla Türk kızlarını savunulan diye rezil ediyorlar kendilerini.
abartamayın isterseniz,
serenayın fiziği tabiki daha iyi , ve serenayda çok hoş bir bayan ve ayrıca yan yanayken iki hoş bayan olmuşlar serenay barbaradan çirkin değil.
evet bencede seranay tatli dogal bir kiz sevimli😍
Sonucta Serenay kendisinin en iyi hali. Ve Barbarayla karsilastiriliyor. Hem Barbara Dunyaya mal olmusken Serenay Turkiyeden... Niye bu kadar abartildi anlamadim
Serenay ne hallere düştünn 😂 Fahriye falan olsaydı ne bilimm kapışırlardı 😂
fahriyeyle serenay farklı güzellikteler biri sarışın biri kumral
Fahriye serenayada barbaraya fark atar kapışmalarına gerek bile yok
Barbarayi beğenmeyen tek ben miyim. serenay daha güzel durmus bence.
Barbaranın yanında sıradan kalıyor ama ikisi de benim güzellik anlayışımı yansıtmıyor zaten. Sen hangi kafayla serenay adına barbarayla aynı kareye girmeyeceksin diyorsun ben ona takıldım. Seçilen benceye bak tırt..
Serenay'ı normalde de beğenmem benim favorim her zaman Barbara dır kadın bildiğin tanrıça
Muhteşem bir bence olmuş. 😄
~Emeğine sağlik~
Öyle mii? :)
Teşekkür ederim. :)
Evet 😊 herzaman ki gibi..
Sevindim. :)
Bunların neresi güzel ya mahkeme duvarı gibi asık suratlılar. Alın size sıradan bir rus güzeli
https://i.hizliresim.com/dXL0l4.jpg
sonuçta barbara nın yanında bu rus kızı yok türk kızı var
buna benzer Türkiye de çok kız var
@prensesallora he he çok var mk kıllı kezbanları
yorumumda ne vardı da bu kadar zoruna gitti anlamadım sende o kezbanlardan az kıllı değilsin...
@prensesallora kıskançlıktan yaprak yaprak yorum yapacaksanız yapmayın. Artı erkek zaten kıllı olurda kızların kıllı olması ise tam bir facia.
Kıskançlık mı cidden komik ben sadece türkiyede de böyle kızlar var dedim sen yorumuna küfür ekledin zaten ülke kadını da ancak ülke erkeğine denktir bilmem anlatabildim mi... Şu işine gelmeyen yorumlara hemen küfürle cevap verme olayıda iğrenç azıcık saygı!!!
Evet haklısın ama zaten Barbara'nın işi bu. O yüzden bu fotoğraflarda Serenay güzel çıkmaktan ziyade doğal pozlar vermiş. Eline sağlık
İnci sözlükten mi geldin panpa
Yok hayır, neden ki?
Bunlar da ergen ergen pozlar vermeye başladı.
(Maksimum Gizlilik)
Serenay zaten güzel değil ki.. Ama Barbara da bana samimi gelmiyor. Ha güzellik dersen tabi ki Barbara baya bir ultrasoniksüpergüzelmüthişmükemmel falan :D
Serenay bu ülkedeki en itici oyunculardan biri ayrıca güzel filanda değil sokakta yürüsen binlercesini görürsün onun gibi çok sıradan
Neyse ne ag kiz temsil etmis bizi bir sekilde kizlar catlamis kiskancliktan bizim kezo erkekler de yine klavye erkekligi yapmis. Olumsuz elestiri yapanlara sokuyum
Barbara <3 Yanında sıradan kalmayacak kadınlara zaten bütün erkekler hastayız :D
sanki serenay lise 1 barbaranın mezuniyetine gelmiş gibi :D
Ve Serenay puf ndndjd
Ellerine sağlık😂
Teşekkürler. 😂
Gözlerinin renkli olması dışımda pek bir fark göremiyorum senin yabancı hayranlığını var galiba. Çok büyümüşsün canım gözünde
Barbara güzel çünkü o bir yabancı. Nede olsa tüm yabancılar bizden güzel değilmi🙄
Hayır o algı oluşmasın.
serenay fazla abartılıyo barbaradaha güzrl bence de
Kainat güzeli resmen insan her fotoğrafta da güzel çıkamaz ki ama
Bence abartmissin ikisi de aynı güzellikte hatta serenat daha doğal ve cekici
Ama reklamda her ikiside taş duruyor onu napıcaz fotoda herkes farklı çıkabilir ötekisine göre yani kısacası 1.70 lik kara kuru terrörist sakallı bir türk kekosunun 😂😂😂😂fotoğraf üzerinden zavallıca karaladığını düşünmesi😂😂😂😂
Ne bu nefret? Serenay'ın avukatı mısınız acaba?
Nefret konusunu bana açıcak son kişi hayvanlar kadar bile vicdanlı olamayan çirkin bir türk erkeği 😊
Vicdanla ne alaka şu an?
Türk erkeklerinin bu içlerinin dışına vurma tanımına bir örnek olması sen kimsinde güzelim kıza basit deme hakkını kendinde buluyorsun bir boy aynasında kendine bak
Sizin hep çirkin dahada fenası içinizin çirkin olması bana batıyor sokakta gördüğüm bir köpek bile on kat daha mükemmeldir bir türk erkeğinden
Bana bencede "basit" kelimesi geçen bir yer göster?
Ya bırak amacın belli siz çok çirkinsiniz türk kızlarından dahada berbatsınız bunu bir yabancıya bile sorsan söyler o yüzden zavallı olmayı bırakın bence artık içinizi güzelleştirmeye bakın
İki saattir demediğin kalmadı, ağzımdan tek kötü kelime çıktı mı benim sana karşı? İçini düzeltecek birisi var ise bu ben değilim. Oturun düşünün isterseniz..
Sorun benim içimde değil seninkisinde ben sadece genel olarak doğru şeyleri söyledim 😊
Pekala.
Barbara cool birader djshsna
😎😎
serenay gayet daha güzel her açıdan. ne meraklıyız kendi insanımızı kötülemeye
Bence Serenay Rocks, Diğeri çok yapay duruyor beğenemedim..
Serenayla ıssiz adaya düşsem adayi ikiye ayirirdim vdni tarafa gecmesin diye
Emeğine sağlık 😊
Teşekkürler 😊😂
Serenay bana göre zaten erkeğe benziyor. Nice kız ondan güzel ve karizmatk. Çok travesti bir havası var
Barbara adriana limadan bile güzel serenay kim ki ona bok yemek düşer
Cok yerinde tespitler
Teşekkürler. :)
neden kıskanıyorsunuz kızı?
Hic begenmem zaten şu serenayı 😜
Serenayda çok güzel bir kadın.