la bazıları kadınınn boynunu gıdığının kırışık olduğundan dem vurmuş kadın 60 yaşında ve hala çok güzel fiziğide çoğu genç kıza taş çıkarır bide diyorlarki spor yaparak ulaşmış bu vücuda sanki çok kolaymış gibi madem bu kadar basit sende yap töbe yaa kimsede demiyor maşallah içiniz dışınız fesat yeminle illaki bir kusur bulacaksınız
Bizim ülkenin Ajda Pekkanı, oranında Yazemeenah Rossi'si genç demek ki. Tabi sporla genç kalmak ve estetik ameliyatlarla genç kalmak arasında fark var ama yinede aynı kapıya çıkıyor. Umudunu kaybeden insanlara umut ışığı olarak görüyorum böyle insanları. Umarım sayıları daha çok artar çünkü spor yapmak, pozitif olmak insanı genç ve diri tutar bu inkar edilemez. Emeğinize sağlık.
ilk resimde abartmışlar herhalde diğerlerinde boyun kırışıklığı pek yok,, milet elizabet banks gibi aşkın yaşı olmadığını bilip Kadın büyük olduğu halde bile 15 yaş kuçuk çocukla çıkıyore bizi bulmuyoer pek bunlar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Okadar spor Bakim Bizim teyzeye yapsan oda guzel olur
Oldugundan daha genc görünse de suratina bir botoks fena olmazdi yani.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sadece fizigi iyi spor yapmis fit kalmis ve zayif olduguicin guzel boynu pelikan seysi gibi sarkmis ama zaten bir insanin yaslandigini gidigindan ve ellerinden anlasiliyo ne yaparsa yapsjn
Şu s*lak saçma fikirlerinizden nefret ediyorum ya cahil cahil konusuyosunuz. Konu kadının o yaşta model olmasi,20lik kız gibi fiziğinin olması ki sokağa çık bu fizikte nadir kız görürsün ve bu boyda. Yukarıda model diyo sen estetik diyorsun kafan güzel galiba.
En İyi Cevaplar