1 Aralık 1990 doğumlu.



Beli oran olarak diğer mankenlere göre kalın olsa da daha kıvrımlı.

Çok güzel...

Çok sevimli...

Çok farklı...

Alışılmadık bir güzelliği var

Bu kadar geride kalması haksızlık

1 Aralık 1990 doğumlu.



Beli oran olarak diğer mankenlere göre kalın olsa da daha kıvrımlı.

Çok güzel...

Çok sevimli...

Çok farklı...

Alışılmadık bir güzelliği var

Bu kadar geride kalması haksızlık

Bunu televizyonda gördüm ve durur muyum? hemen internetde yazdım baktım bir iki tane videosuna... güzel güzel... ama bana faydası yok... lanet girsin...
Bence de çok güzel kadın. Eline sağlık.
Cevap
9Cevap
Çekik göz de siyahi ten de sevmem ama bu çok güzel gerçekten
Diğer victoria secret mankenleri ile karşılaştırınca geri planda kalıyor normal olarak.
farkındayım. zenci sevmiyorum. kendis, barbra, erın, izabel, letişya favorilerim.
tahrik oldum mast yapabilirmiyim
bu olur bunla yapabilirsin
img-s1.onedio.com/.../...2d560ae05110ee479f88.webp
İmana gelesim geldi bir an <3 ahshs :D
Bundan olsa, olsa milek olur :(
Çok da gurur meselesi yapmamak lazım tabi.
Çekik göz sevmem de bu çok güzelmiş eline sağlık
Bu kadınsa ben neyim abi 😳😳😳
Güzelmiş eline sağlık
SESİMİZİ DUY VS
Bayaa guzelmissss
Güzelmiş eline sağlık
Ana japon baba zenci
Hos bir kız :)
iman'a gel :D
Süper farklı tatlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar