
Geçtiğimiz günlerde genç sanatçı Justin Bieber, Instagram hesabından bir gönderi paylaştı. Bu gönderide artık fanları ile fotoğraf çekilmeyeceğini belirtti!

Eğer beni bir yerlerde görürseniz şunu bilin ki sizinle fotoğraf çekilmeyeceğim, fotoğraf çekilmekten bıktım. Öyle bir dereceye geldi ki insanlar bana bir ''selam'' bile demeyecek veya beni bir insan olarak görmeyecek. Bir hayvanat bahçesi hayvanı gibi hissediyorum ve akli dengemi korumak istiyorum. Farkındayım bazı insanlar bu duruma kırılacaklar fakat ben kimseye bir fotoğraf borçlu değilim. Ve bana ''Ama ben senin albümünü aldım.'' diyenler, evet biliyorum benim albümünü aldınız ve bir albüm için ödediğinizin karşılığını aldınız. Albümüm ''beni her gördüğünüzde bir fotoğraf çekilin.'' demiyor.
Ve bunun üzerine tabiiki de fanları hem destekledi hem de büyük bir tepki verdi.

Breakess adlı Instagram kullanıcısını yaptığı ve Justin'in ekran alarak karşılık verdiği yorum:
Sen tam bir kalleşsin. Bu kadar başarılı olmanın sebebi fanların. Yapabileceğin en ufak şey onlarla fotoğraf çekilmek. Eminim ki normal bir yaşam yaşayamamak kötü olmalı fakat ''normal'' senin kaydoldugun asıl şey değil. Bunun üstesinden gel ve bir dangalak olmayı bırak.
Justin'in verdiği cevap... Oldukça bıkmış görünüyor.

Braekess çok haklısın bu arada instagram ismin ateş ediyor. Yıllar önce insanların herhangi bir anda fotoğraf çekmesi bile imkansızdı. Herkes kameraya ulaşamıyordu. Şimdi herkes bir kameraya veya bir telefona sahip ama şimdiki farklı bir şey. Eğer sınırlar koymayı dangalaklık olarak görüyorsan etraftaki en dangalak benim ama bence bu çok zekice ve süregelmem için tek yol. Hayatı yaşamayı ve dünya ve onların onlara göre yapmam gereken istekleri için bir köle olmamayı istiyorum. İnsanları mutlu edebildiğim yönünü seviyorum ama hadi eğer sen benim yerinde olsaydın bunun ne kadar yorucu olduğunu anlardın. (Boo hoo justin bunun üstesinden gel.) Benim büyümeme uyduğunu düşündüğüm kararları vermeye devam edeceğim ve hicbir insan beni bunun için kötü hissettiremeyecek.
Justin çok fazla ilgi görüyor, kendince haklı ama bence olayı biraz abartmış. Sonuçta bunu bilerek bu konuma geldi ve bunu bu biçimde yazması hoş değil. Daha farklı bir şekilde uyarması gerektiğini düşünüyorum. Acaba gerçekten fanları ile artık hiç bir fotoğraf çekilmeyecek mi? Çok erken pes etti.
Siz bu konuda ne düşünürsünüz? Justin olsanız ne yapardınız?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar