1-Avrupa Yakası
Hayatımda en fazla güldüğüm Türk dizisiydi, Gülse Birsel kalemi ne beklenirdi ki zaten.Karakterleri olsun senaryosu olsun efsaneydi vesselam.
2-Ruhsar
Avrupa Yakası çıkana kadar en sevdiğim diziydi Avrupa Yakası çıkınca süngüsü düştü. Ama unutulmazlarımdan. Yağmur yağsın yarabbim amin diyerek dua ettiğim dizi :)
3-Kardeş Payı
Seyirciler hazır mıyız? Bence bitmemliydi Gülse Birsel'den sonra güldüğüm kalem Selçuk Aydemir.
4-İşler Güçler
Selçuk Aydemir-Ahmet Kural-Murat Cemcir muhteşem üçlü ve hayatımda gördüğüm en iyi koalisyon. Pehh pehh pehh!
5-Arka Sokaklar
Daha bitmedi dahada bitmeez torunlarım falan izler daha ömrüm vefa ederse (!)
6-Mutlu Ol Yeter
Reyting kurbanı çok umutlu olduğum diziydi ama çabuk bitti be! Ali Atay'ın Leyla ile Mecnun'dan sonra en iyi dizisiydi diyordum ama bitti.
Arka Sokaklar hariç saydığım dizilerin hepsi bitti. Ee güzel şeylerin kıymeti bilinmez hemen bitermiş eheheheh :))
Görüşmek üzere
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar