AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
218Cevap
Herkese saygi duyulması lazım doğru olan bu zaten kimin haddine bu duruma aksi durmak , yani dicek birsey yok mutlu olmuş sonunda iyi birşey.
Erkek olmak daha iyi sen git o kadar sene erkek gibi yasa sonra cinsiyet degistir madem öyle niyeti varmış neden önceden değiştirmemis saçma sapan iş yaptigi hiçte taş olmamış :)
ya sizene milletin cinsiyet tercihinden bu saçmalık yüzünden insanlar hissettiği gibi yaşayamıyo bu bir hastalık değil ki çok arkadaşım var bu durmda olan ve ne kadar zorlandıkları ortada.
valla çok iyi olmuş erkek hali bişeye benzemiyodu zaten kadın hali eski karısından bile güzel olmuş ben tebrik ederim herkes nasıl mutlu oluyosa öyle yaşamalı
Ya tabiki hormonları farklı s algılanıyor olabilir ama çok günah be n blim gerçi bunlar günahtan anlamazlar da... rabbim sonumuzu hayır etsin ne diyim kıyamet alametleri vallahi
Onlar için çok normal bir şey bizde pek hoş karşılanacak bir şey değil
ya sen ne diyosun yapmmım diyorum yorum allah insanı 1 dişi 1 erkekten yarattı bu sapıklıktan başka bir şey değil
Amerikada o kadar insan var ki böyle tahmin edemezsin. Ben bildiğimden konuşuyorum. Yinede onun içinde verdiği savaşları bir kendi yerine koy. O da biliyor bunun garip ve kötü bir şey olduğunu ama zorunda kalmış. Onların ülkesine göre hiç anormallik değil hatta çok çok normal bir şey. Sadece bizim ülkemize göre normal bir şey değil.
merak ettiğin şu an ona nasıl hitab ediyorlar, daddy mi yoksa mommy mi?
bu yaştan sonra kim daha ne yapaacak sana dayı be. Eşşek kadar adamkarısın yaptığın hareketlere bak
Seks için değil kendisi için yamış , işiniz gücünüz seks olmuş zaten anlatsam kim anlayacak
senin kirli düşüncelerin seksi ön plana çıkarmış dikkat edersen ben s harfini bile kullanmadım cümle içinde iyi oku iyi algıla sonra laf sokmaya çalış.
kıyamete doğru kadın sayısı artacak diye bir hadis vardı, böyle böyle artacak heralde :D islama inanmaya başladım şu an.
İsteyen istediği şekilde yaşar. Çok da güzel olmuş.
katılıyorum
Ve kıyametin iyice yaklaştığını birkez daha anlamış olduk..
ben beğendim karısından güzel olmuş :) hayatını dilediği gibi yaşasın :)
aynen bencede karısından güzel olmuş
Bu haberin bize bir getirisi ya da götürüsü var mı? Hayır, içimi pişmanlık kapladı yine.
Yeter be kaç gündür bizene milletten ne hali varsa görsün saçma saçma benc paylaşmayı kesin artık görmek zorunda değiliz.
Muayyen gününde misin? :) Yazalı epey oldu hala görüş alması benim suçum değil sanırım ;)
Oha bu ne ya.. Kesinlikle hiç bir yeteneği olmadan sapıtık hallerinin göz önune serilmesiyle zirve yapmıs gereksiz insanlar.
Çok iri bir kadın olmuş talipleri üst kesim olacaktır.
Ne babaymış be günlerdir düşmedi gitti şu konu adamın ne kadar çok hayranı varmış :D
yedikleri, içtikleri soludukları hava mı bunları bu kadar güzel yapıyor bilemedim
Allah sonumuzu hayretsin ! kiminin karnını doyurmak için bulamadığı parayla bir başkası neler neler yapıyor
O kadar param olsa ben de değişiklik isterdim bunlar hep refahtan...
Way arkadaş okadar kadının arasında kalmak baya koymuşki kimlik bunalımına girmiş.!
Ben hala bu yaştan sonra neden yaptığı sorusundayım. Saçmalıkk yaşlı başlı adam tobest...
illuminati için yapmıştır veya yaşamaktan bıkmıştır
Artık dayanamadığı için olabilir , bu konuda biraz araştırma yaparsan anlarsın zaten
Niye dayanamasın ki? @Svvlsnsy
bu arada ilimünati ye bildim bileli bir anlam veremedim zaten @yuno44907
Çünkü illuminati'yi uzaylılar yönetiyor ve illuminati üyelerinin niyeti ile liderin niyeti farklı, o yüzden herşey karışık
Ben yakıştıramadım taş olduğunu da düşünmüyorum kendi karari tabi..
Kızını da sevmem zaten. Kim kardaşyanın neyini güzel buluyorlar onu da anlamam ya neyse..
Neresi taş ya çok iğrenç olmuş iri vücut hatlarıfalan. Bu yyaştan sonra amacı neydi acaba
senin anlayacak kadar beyninin olmadığı çok güzel bir amacı vardı
Ya nedemek cinsiyet değiştirdik kadın oldum. Nal herif onundeki 25 cm sopayla nereye kadın oluyorsunuz. Millet kafayı siyirmis..
25cm olduğunu nereden biliyorsun
Hemen Hır abaza uçuştu. Sanane ya sanane nedense nerden sananeeee...
:))))
ya aynen bize ne de yani o kadar inşanı şeytmiş şeytmiş :D laa ilahe illallahh konuşturacaksınız beni :D İnsanın aklı almıyo yine de :)
sakin ol :D görmezden gel
tamam ben sakinim :D
:D adamın kızları fena.. pardon kadının :))
şimdi bu annelerimi oluyo ben anlamadım kime baba dicek kızları :D
Modern dünyanın modern ve medeni hayatı ! Sizin hayatınız batsın...
herkes gibi aklımda deli sorular... şimdi kim buna baba mı dicek annemi?
buna vereceksin kocaman çoşguyu aklı başına gelecek hey yarabbim ya:) para adamı madam yapar derler doğruymuş:))
internette bir kadın olma haberi görmüştüm ama bu o muymuş :O
Kendini şişirmiş şişirmiş, yarın öbür gün patlar da bu :D
Bunların ailesinde kadın olmak daha çok reyting alıyor demekki
Her şeyi tatmış birde bunu tadayım demiş. hayata baq
Yuh l*n biri seks kaydını nete atar biri kadın olur. Bu aile başlı başına manyak :D
imanı zayıf olan insanların şeytana nasıl yenik düştüğünü görüyorunuz işte
Keşke imanları olsada zayıf olsa
allah ıslah etsin başka bırsey soylenmez kesın erkeklıgı gıttı pasıf olamayı ıstedı nedenır baska
Anneni mi daha çok seviyosun babanı mı? sorunsalına kökten çözüm getirmiş..
Taş mı :D asdadfafs bu taş sa biz elmasıs amkk
Korktum l*n
Her zaman merak etmişimdir cinsiyet değiştiren ahirette tekrar dirilirken de cinsiyet değiştirmiş haliyle mi dirilecek yoksa neyse o haliyle mi diye :S
Hayata göre normal bir durum ama bana iğrenç geliyor.
Daha yaşın küçük, birkaç çocuk doğurunca artık iğrenç gelmez
ilk gördüğümde kadın sanmıştım kim khardashan ın babası olduğu tövbe aklıma gelmezdi
taş gibi demişsin ama bu bildiğin harun abi yani. hakkında hayırlısı
hey gidi günler hey.. nereden nereye gidiyoruz.. Allah sonumuzu hayır etsin..
Herkesin hayatına kimse karisamaz der susarim hayırlısı olsun
baktı kızının vücudu iyi para yapıyor... kendide soyunmaya başlamış zaten
bilmiyorum Allah kimsenin başına vermesin. benim babam olsun böyle tüfenkle furrrum :D Allah korusun
Sanada.. Seni yetiştireninde..
Kim kardashianın babası; annesi oldu. Başlığı daha uygun.
Ben zaten kadın olamaz dememiştim ADAM olamaz demiştim!
Bruce 😄 ağlamıştı programda falan bende ne zaman olacak diye bekliyordum 😄
Nesi taş acaba erkeksi yüzü duruyor cinsiyet değiştirince baştan yaratılmıyoruz kökten mi kesmiş yani ne?
Ayıp etmiş :/
Alakasız paylaşım değildir
Yani Kimdargaşyanın babası ayıp etmiş
Paranoyak ettiniz beni beeee
Bazı İnsanları Hiç Anlayamıyorum.
Transeksüelsen Neden Bir Kadınla Evlenip Çocuk Yaptınki?
ya da Neden Bu Kadar Yıl Bekledin?
Boyle seylere toplumca izin verilmemesinin nedeni. Yarin bigun dayin bakmissin teyzen olmus gidisat kotu :D
O kadar bencilsiniz ki zaten sadece kendinizi düşündüğünüz için dünya bu halde
Ay ben cok kotuyum seytanim ben..
https://hizliresim.com/LaROk1
En iyi gorus bu olucak Heralde :)
tövbe estağfurullah :( bir de doğuştan derler hani sonradan değişmiş adam işte. sen bekle bekle 50-60 yaşından sonra kadın ol :(
Ya tam bir derdine ortak olacak Güliz abla olmuş adam ya.
Once sapık ilişkilere giriyorlar sonrasında k8mlik bunalımı vs..
B*k yesin o. Hepsi gundemde kalmak icin. Kim kardashian sirf konu olmak icin hamile kaliyo
Keske bu kadar gec kalmasaydi ama ben onun adina sevindim :)
Kendileri Mallık dalında kariyer yaptıkları için yadırgamıyorum