Suicide Squad Filmindeki favoriniz kimdi?

Ben oyumu hem Harley, hem El Diablo, hemde Deadshot'a veriyorum. Ama bir numaram, El Diablo!
Harley Quinn / Margot Robbie! Puding gibi tatlı, sevgilisi Joker gibi deli! İçi seni, dışı beni yakar! ❤
The Joker / Jared Leto! HA HA HA HA HA! Gülmeden duramıyorum! 😂😂😂
Deadshot / Will Smith! Deadshot abimize laf yok! Geçirir mermiyi beyninden! 😉
El Diablo / Jay Hernandes! Adam hem ateşli, hem cool valla maşallah! Abimiz! ❤ (Gaza getirmeyin ve "abi ateşin var mı?" demeyin! Sonra demedi demeyin!)
Buradakilerin hepsi!
Iki favorim var: Harley ve Joker!
El Diablo ve Deadshot. Başka söze gerek yok!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar, valla yakında Harley i koyduğuma pişman edeceksiniz beni haa! 😂😂😂 Koymasaydım da, "abi Harley nerde?" Diye başımın etini yicektiniz!
Suicide Squad Filmindeki favoriniz kimdi?
Cevapla