G-eazy ve Halsey'in ayrılması sizce de çok üzücü değil mi😿?

G-eazy'ye bayılan biriyim tarzı, şarkıları mükemmel bence en sevdiğiniz G-eazy şarkısı hangisi bu arada? Halsey'i de çok seviyorum acayip tatlı ve güzel bir kız (onun en sevdiğiniz şarkısı varsa onu da yazın) Çok yakışıyorlardı bence. Sizce de öyle değil mi mükemmel bir coupledı resmen, benim favori shipimdi 💜 fakat ayrıldılar. Kötü oldu değil mi?😭
G-eazy ve Halsey'in ayrılması sizce de çok üzücü değil mi😿?
G-eazy ve Halsey'in ayrılması sizce de çok üzücü değil mi😿?
G-eazy ve Halsey'in ayrılması sizce de çok üzücü değil mi😿?
G-eazy ve Halsey'in ayrılması sizce de çok üzücü değil mi😿?
Cevapla