
Su anda her yer aydinlik...
ama aksam...
ya da gece...
ölür müyüm...
korkudan... ?

Yok sadece wc ye kalkamaz gece uyuyamaz paranoyaklaşırsın buda oldürmez
Aah iyimis rahatladim
🙄😂
Allah korusun kız ne ölmesi biraz korkarsın o kadar.
Belli olmaz orasi..
..
..
Cevap
6Cevap
Serisinin hepsini izledim. Korkunç değil. Ölmezsin😅
izle bence
keyifli olur
Korkuyom ama :( 😂
Yanlız izleme korkunçlu baya
2.3. Seri sağlamdı 4. Yü seyretmedim
Bir şey olmaz yastık al yanına koruma kalkanı
Korktuktan sonra oda ise yaramiyor ki :D
Korkacak bir şey yok😉 insani geriyor beklendiği anda da sinirlerini bozuyor😌
Korkunç değil çok ya sjhshs
Bilemedim ahshd
yok bir gidip gelirsin
😂😂
Benimle izlersen, tiryakisi olursun 👻👑
Sarılıp uyuyacağın biri yoksa izleme.
Korku seansı izlersen ölürsün
Izledim hic biri iyi degildi :D
Afisi bile yetti bana ://
Öyle mi adfgds
Dene ve gör.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar