Ne takip ederdim yaaa. Her Cumartesi. Sizce en iyisi hangisydi?
Orjinal Seri (ilk cikan)
Alien Force - Ultimate Alien
Omniverse
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Orjinal Serisini izlerdim sonradan Alien Force u izledim ama Omniverse izlemedim. Çocukluğumun Serisiydi Ben 10
Omniverse de efsane ama digerleri kadar degil.
En son Kai ve Ben öpusunce ben kopmustum. Diyordum bunlar gelecegin ikilisi 😄
İlk Serisi Tabi Diğerleri Ne Ya :D
İzlerdim bir aralar , kardeşim sayesinde.
Cevap
7Cevap
Hepsini izledim ama iyisi ilk seriydi. Su an olsa yine izlerim severek 👈
İzlemedim..
Yaş kaç :D
18. Ve hala izliyorum 😄😄
İlk seri efsaneydi, çok izlerdim
teeee o zamanlar evet izlemiştim
Çok severek izlerdim yeni bir serisi çıkacağı konuşuluyor.
efsanelerden😅
Ayneeen :)
Hiç izlemedim
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar