
Adriana Lima'ya da benzetiliyor ama bence alakaları yok. Sizce? Dasha Kina da gayet güzel ama.

Dasha Kina maşallahlık bir kadın gerçekten. Megan Fox ve Adriana Lima arasında bir tipi var.

Dasha Kina Türk yıldızlardan da biraz Tuvana Türkay'ı andırmıyor mu? Yoksa bana mı öyle geliyor.

Ben ilk gördüğümde Hintli sandım ne yalan. Sonra araştırınca Rus olduğunu öğrendim. Öyle aman aman bir modellik kariyeri yok aslında. Ama İnstagram'da şimdiden popüler olmuş bile. İnstagram adresi; Dasha Kina İnstagram adresi
Yapay kadınları çok beğenmiyorum nedense, doğallık 0 bundan çok daha güzel Rus kızları gördüm Antalya, Didim de
Ben de beğenmiyorum ama çok pürüzsüz her yeri kızın.
Aynen teni güzel gibi.
Güzel kadın ama ben yüzünü megan fox a benzettim.
Aynen, ben de.
isminden kaybediyor
mesela mustafa aslan
ismi duyunca orta sınıf bir türkücü sanıyorsun
ama birden kahtalı mıçe ismi gürlüyor arka fondan, sonra hacı aga falan
sonra tüm görüntü bulanıyor... asdf
isim de fiziksel görünüş kadar olmasa bile önemli yani
Onun yüzü senden daha güzel, senin ise vücudun ondan daha güzel
Teşekkürler
Rica ederim
eig için teşekkür ederim
Ne demek :)
Cevap
23Cevap
Adriana ile niye kıyasladın ki?
Neyse ablamız Adriana'dan daha güzel ama onun kadar ünlü olmayacak. Çünkü güzel kadın çok artık. Reklam daha önemli
Adriana'yla kıyaslanmış haberi yapılırken, ben kıyaslamadım. Kız model.
Gözleri çirkin yüz hatları güzel ama o saç çok sert bir hava katmış. Genel olarak ortalama bir tip pek beğenemedim.
Ortalama mı?
Belki biraz daha altı
Her gün nasıl kızlarla aynı ortamda oluyorsun merak ettim
Ortamıma aldığım her kızın güzel olduğunu iddia etmedim. Benim göz zevkime hitap eden bir tip değil. Sasirinca merak ettim burda mı kötü çıkmış diye başka fotoğraflarına baktım şimdi googledan. Yanlış cevap verdiğmi fark ettim. Sadece gülerken ortalama onun dışında çirkinmiş.
Hayır ama böyle bir kıza "ortalama" demen için genelde gördüklerinin hep bu ayarda olması gerekiyor.
Valla ne yalan söyliyeyim daha güzellerini çok defa gördüm. Ortalama dediğim nokta güzel bulmadım başta çirkin diyecek kadar bir çirkinliği de yoktu. O yüzden ortalama dedim. Değişik bir havası var ama hoş bir hava değil. Gözüme hitap etmedi. Birinin birini beğenmesi çirkin guzel ya da ortalama bulabilmesi için çevreye değil göz zevkine ihtiyacı vardır diye düşünüyorum. Yanılıyor muyum?
Tabii ki öyle ama bir de "Yiğidi öldür, hakkını ver." diye bir durum vardır :)
Ben kimsenin olduğu gibi tanımadığım bir kızın da hakkını yemem. Kaldı ki bu kıza güzel veya çirkin demek bana bişey katmayacak. Neden benim fikrimin bu olduğunu kabul etmiyorsun anlamadım? 😄
Senin fikrinin bu olmasını kabul ediyorum, sadece şaşırıyorum :)
O zaman tamam
Bence limaya benziyor ama lima daha sevimli
Adriana Lima'yı burada kendisine benzetmiyorum ben :)
Dasha zaten hep makyajlı. Adriana da burada çok makyajlı.
Ukrayna da bundan 100 kat güzellerini gördüm. Bu kadın bana göre Adrianna nın tırnağı olamaz...
Bana göre de öyle ama yine de aşırı güzel kız bence :)
Teşekkürler :)
Makyajsız halini merak ettim :)
Cok güzelmiş maşallah
Ben de:)
YouTube videoları izlemeden önce ben de kanıyordum açıkçası:)
Adriana Lima ve Megan Fox karışımı birşey bu.
Güzel kadınmış.
Aynen :)
Bence de dünyanın en güzel kadını Adriana Lima :)
Çakma duruyo adriana lima çakması özgün değil adriana lima benzeri sadece adını anarken bile adriana limadan bahsediyoruz. haha adriana nın ergen fanı gibi hissettim. olsun ama doğru
cok cirkin kadin bence
@cerenselinmaria bu mu adriana mı ona göre bak sinirlenirim😃
bu kadin tabiki
hatta daha guzelleri var en guzel kurt kadinlariii kizlari
@cerenselinmaria bence de yüzünde kontür olan insanlara güvenmiyceksin. bir gözleri mavi. Makyajsız kimbilir neye benziyo
e yani
Destekci bulunca taşlamaya başladım. Kurt kadınları mı o ne nasıl bilmem ayıp bana
dediklerinden bisey anlamadim
@cerenselinmaria ben de boşverelim
Boyle kadinlari gordukce kendimi erkeklige daha yakin hissediyorum
Adrianadan daha güzel, gözleri aşırı guzel zaten
Daha güzel değil bence ya:)
Makyajsız halini de düşünmek gerek.
Makyaj var olmayan bir şeyi guzel yapmıyor ki kadının yuz hatları çok güzel kişisel goruş 😂
Tabii ki öyle. Katılıyorum ama Adriana Lima'nın makyajsız halinde egzotik bir güzellik var bu da zaten anavatanıyla ilgili bir durum. Bu kızın da anavatanı Ukrayna olduğu için o taraftan bir soğukluk var. Ben Adriana'daki o sıcak, egzotikliği sevdiğim için bu kız bana Adriana kadar güzel gelmiyor ama daha soğuk tipleri sevenler için daha güzel gelebilir tabii ki bu kız.
Güzel bir kadın yalnız Tuvana Türkay nedense bana daha güzel geliyor :D
Artık etraf bu tiplerle dolu herkes bu hale dönüştü. Tek tip kadınlar oluşmaya başladı.
Güzelmiş, tanıştırsana bizi 😍
Tanısam belki de..:) Tanışıp ne yapacaksın ki?:)
Çok güzelmiş, kaynaşırdık arkadaş olurduk ;-)
Estetik yoksa rüya gibi kadın
Bence de
Adriana o kadar güzel kadın değil sadece Türkiye’ye kendini bol bol göstermiş bir model. İlk başlarda elemelere kadar bile çıkamamış bunu biliyomuydun 😊 benim favorim Candice Swanepoel
Gözleri anımsatıyor ama yüzü uzun bunun.
Aynen
Bence normal çokda güzel değil.
Sen daha guzElsin kanka 😎
Teşekkürler :)
Moral oldu :)
Sesin ve konusmanda cok tatli, itirafa basladik madem 🙂 baska videon var mi?
Teşekkür ederim :)
31'inde gelecek :)
Bekliyoru (m) z. 🙂
Umarım öyledir :)
Oyle 🙈
Bence sen daha güzelsin
Nezaketin için teşekkür ederim :)
Görüşler farklıdır tabii ve gerçekten öyle düşünüyorsan teşekkür ederim :)
Adrianadan daha güzel bu ama işte adrianin sempatikligi olduğu için o daha güzel geliyo
Gercekten guzel masallahi var
Adriana Lima'yı animsatıyor. Güzel kadın.
Andırıyolar güzel kadın
Adrianadan bile guzel bu kiz
Bir Sibel Kekilli değil.
Güzel birşeye benziyo, ilk defa duydum :D
Güzel kadın
#günaydınlar
bacakalari guzel yuzude guzel
Allah sahibine bağışlasın. Sahipsiz ise düşünürüz
Hayır kalın hatları var
Bence güzel değil
Güzel.
Adriana limayı beğenmiyorum. bu güzel
Yooo değil
Çokkkk güzel değil
Çok güzelmişşi
Hoşmuş cidden
çok güzel
İyiymiş.
gerçekten çok iyi..
Andırıyor
Çok güzelmiş
Otursun oturmayı sever gibi bir hali var😂
fena değil
fenaymış
İyiymiş.
değil
Megan Fox a benziyor
değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar