Merve Boluğur'la kıyaslayanlar, her konuda tırnağı olamaz diyor. Peki siz ne diyorsunuz? Yine kilo aldı yine eski haline döndü. Fotoğrafı gören ister istemez Merve ile Hande'yi kıyasladı. Bence Merve açıkara Hande'ye fark atar, daha. güzel hem fizik, hem karakter, hem oyunculuk, sadekat... #bendeakrebim
Hande Bazlama rölünde! Erçel, rol aldığı diziden paylaşılan resimde, Bazlama'ya benzetildi. Tosun Paşa gibi mi sizce?
Bunlar çok aptalca neden bir oyuncunun zayıflığını ya da şişmanlığını eleştiriyorlar. Onların nasıl yapımlarda rol aldıklarına rollerini iyi oynayıp oynamadığına oyunculuk yeteneklerine bakarak eleştiri yapmıyorlar. Bunlar sanatçı aslında değil mi güya oyuncu bunlarıj sanatçı oyuncu olmasını sağlayan zayıf olmaları mı şişman olmaları mı? Bence ikisi de beş para etmez ikisi de sezonluk dizilerde oynayan çabucak tüketilen tamamen paraya odaklı içi boş yapımlarda yer alıyorlar biri saf saf aptal apral televizyonda gülümsüyor öbürü de Türkiyenin en dikişken karısı benim en seksi benim diye poz kesiyor. Yorumlarda ögggg çok çirkin ya da hande gülüşüyle geçer diyen ya da Merve çok seksi yaaa diyeb de ayrı bir mal sabki kendisi hiç kilo almayacak herkesin vücudunda binbir kusur var kimse kendine bakmadan başkasını ünlü ünsüz salak salak eleştirmesin eleştirecekseniz kimlerle rol aldığında sağlam rollerde oynamışlar mı iyi yönetmenlerle çalışmışlar mı ona bakın mesela Şener Şenle aynı film de rol almışlar mı ya da Halit Ergençle Haluk Bilginerle falan falan😒
Yahu yanlis anlama da sahicilik samimilik kistaslari altinda sen biraz gayret et oyuncu vb ol da sil sunlari piyasadan ulan bu vamplik kasintilarini gordukce 90 larin yoncimik tarzi masum ve cocuk tarzli guzelleri geliyor aklia hey gidi gunler hey bunlari gordukce kadin irkindan iyice korkuyorum
Aşkolsun onu ben demedim. İyi oku "kimse fenomuza çakma sarışın diyemez" yazdım. Bunu yazanın görüşünü gizledim galiba sen okumadın görmedin onu. Neyse kırıldım ben gidiyorum :(
Zayıf olmak güzel olmak demek değildir bilginize Hande gayet güzel bir kadın Ve bu yüzden çoğu kızların kıskandığı birisi şu kızla aşık atmayı bırakın artık,, yüzünde otoban yolu gibi kontür Yok en azından çoğu oyuncudan çok daha doğal Ve gerçekten doğal hali herkese bin basar bir kemik bir deri kalmış insanları güzel lanse eden medya ve onun koyunu olmuş insanlarsınız sadece.. kadın dediğin ele avuca gelmeli iskelet kılıklı bir kova dolusu makyajlı Ve makyajsız iğrin suratlı olan kadınları güzel olarak lanse etmeye devam edin göz Ve izan olan insanlar da Zaten anlar.
bu olaylar olmadan önce hergün bu sitede hande ne kadar güzel değil mi yaaa s. ss diye sorular görüyordum. paylaşımınızagelirsek kimse 4*4 lük değil. handenin temelde güzel bir yüzü var keza merve de güzel bir kadın. merve sanırım handeden daha büyük hande çocuk gibi, genç gibi duruyor merve ise daha olgun biri gibi duruyor. murat dalkılıçla handeyi yakıştıramıyorum abi kardeş gibi duruyorlar bence. lakin özel hayatları beni alakadar etmez. muratla merve boşandı şuanda yaptıkarı ahlaka filan ters de değil
ya çok merve boluğuru sevmem ama oyunculuğunu başarılı buluyorum, hep şuna inanırım bir insan kötü insanı oynayabiliyorsa başarılı bir insandır çünkü filmde iyi karakter kolaydır kötü olmak zordur. ayrıca tipi daha güzel geliyor hande tipik türk kızı balık etli, sokağa çıksan ona benzeyen çok kız var. ayrıca hande erçelin çok kötü imajı var ilişki konusunda sadakati şüpheli, ben muratın yerinde olsam kolay güvenemezdim. ama adam sevmiş yapılacak bişey yok. merve de hayatına baksın herkes hakettiğini bulur şu hayatta, kendisini seven bir adam bulsun.
Ne kadar anlamlı bir soru. Tam Ks de günün sorusu seçilecek kalitede. Hiç anlam karmaşası yok ne dediği gayet açık bir soru. Sondaki fotoğraf da soruyla çok alakalı. Neyse biri bana açıklama yapabilir mi? Hande bazlamaya benzetildi, Tosun paşa gibi mi sizce ne demek? Ne demek olduğunu da geçtim niye yani neden anlayamıyorum. Ks yi açar açmaz bu saçma sapan soruyu gördüğüm için çok mutsuzum bugün. Hesabımı silersem bu soru yüzünden olacak.
Ne kadar kaba ve basit bir başlık... İnsanlara zayıf olmayı dayatan bir medya ve bu medyayı sorgusuz sualsiz kabul eden insanlar. Zayıf olmak iyi bir şey değil. Bence gayet güzel bir kadın... Güzel olmak için zayıf olmak gerekmiyor. Ne kadar çirkin bir benzetme... Kimin karakterinin nasıl olduğu belli oluyor.
Başka bir insanı eleştirirken dozuna dikkat edersen bozuşmayız! Zayıf, şişman insan ayrımı yapmam. Benim yorumum kişiliği karateri oyunculuğu üzerine oldu. Başlık ilgi çeksin amacıyla öyle konmuştur. Amacına da ulaşmıştır. https://i.hizliresim.com/EPYZ7v.png Burda da bazlama yazan yorum var...
Ya şöyle birsey var ki kiminin yüzü incedir kimininki siskodur bu illa kilolu demek degil mervenin yuzu incecik tam yerinde handeninde yanaklari filan cok var o kiz kilo versede bu yanak kalir. Insanlari komplexe sokmaktansa bence normal gormemiz lazim. Hepimizi ALLAH yaratti sonucta.
İnsanları kilosu yüzünden eleştirmekten vazgeçin. Ünlü yasa ünsüz onlar insan ve neden kilo aldığını ya da neden veremediğini asla bilemezsiniz. Üzülüp üzülmediğini bilemezsiniz. Ne kadar vicdansızlaştı bu insanlar? Kadınları obje gibi görmeyin, dayatmalar koymayın, sınırlar içinde yaşamasın derken aslında bir kadını kilosu yüzünden eleştirirken ona ve yaptığınız yorumla o yorumu okuyan bütün hemcinslerinize aynı da yatmayı siz koyuyorsunuz hem de en acımasız şekilde.
Merak ettiğim bir şey var Merve karakter olarak daha iyi demişsin, magazin programlarının sana dayattığından başka ne biliyorsun ki böyle bir şey diyorsun anlamadım...
Bence ikisi de gayet güzel ama son zamanlarda ikisi de çirkinleşti, hande kilo almış merve de çok zayıflamış
Ne handenin oyunculugu iyi ne mervenin.. merve kac yildir bu piyasada kac tane tutan dizisi oldu ki.. guzellige gelecek olursak ikiside guzel.. merve zayif diye hande de zayif olcak diye birsey yok hande baliketli cok tatli bir kiz insanin baktikca bakasi geliyor
İnsanların dış görünüşü neden bu kadar önemli ki? Diyet veya spor yapsa gider fazla kilolar. Asıl en üzücü ne biliyor musunuz? Bu hakaretleri yapanların beyni ve zihni asla ileri gidemeyecek. Her zaman böyle kendilerini bilerek veya bilmeyerek küçük düşürecekler.
ikisinide pek sevmem ve çok detaylı bilmiyorum. Bu şekilde eleştirilmesi kötü olmuş sonuçta herkesin fiziği farklı. Yinede merve ye bazı roller yakışıyor kadın bütünleşiyor sanki. Hande oyunculuğu bence daha geri planda kalıyor ama zamanla geliştirebilir. Yüz olarak bakarsak hande güzel ama merve nin ayrı bir yüzü var
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ya sizine milleti. Boyundan kilosundan sizi neden böyle ilgilendiriyor işiniz olmayana karışmayın elestirmeniz gerekeni yapın kıskanmayın milleti güzelliği de kilosu da oyunculuğu da dizi ilgilendirmez izleme beğenmiyorsan bana göre se hande güzel oyuncu yüzü de öyle ama bunlar hiç birimizi ilgilendirmez beğenmeyen izlemesin kendinizi kasıp sıkmaya kıskanmaya gerek yok kimseyi
Kıskanç kızlar. Merve bologur da bir güzellik yok bana göre. Hande ercel de olağanüstü güzel değil. Ama bu ikisi de bu saçma sapan yorum yapan kızlardan güzel o kesin
Merve Boluğur bir yana, Dünya bir yana.. Fizik, güzellik, oyunculuk hiç bir yönden kıyaslayama gerek yok zaten. Hande ile Murat tencere kapak olmuş böyle devam 😂
Birinin kilosu birilerini neden bu kadar ilgilenir yani belki sağlık sorunları vardır kiloyu dalga meselesi yapmak nedir ayiptir. Aşağılık bir durumdur.
ayıp be, kiloluysa kilolu, ki bence değil, bir insana dış görünüşünden dolayı böyle benzetmeler yapmak ne kadar insani? sizin zihniyetiniz bazlama asıl.
Merve boluğur'la çok benimsemiş olur demiştim içten içe Hande Erçel çirkin değil ama Merve boluğur'dan sonra onunla olunca bilemedim bir gıcık oldum Hande Erçel'e
Ya en nefret ettiğim seylerden biride ünlülerin özel hayatı... herkes daha karakterli birisini sevseydi kimse aşk acısı çekmezdi. Gönül meselesi bunlar karşılaştırma yapmak akıl karı değil
Kimse kimseyle kıyaslanamaz asla, kiloları konusunda da isteyen istediği kiloda gezer ne var bunda ünlü diye bizim istediğimiz gibi görünüp davranamaz sonuçta o da bir birey.
Bir ünlüde olsa insanlarla alay etmek bana göre değil. Ayrıca ne gerek var böyle şeylere insan olmak yeterli değil mi? Güzel/Çirkin kıyaslaması bence yapılmamalı.
En İyi Cevaplar