Samimi cevaplayın. Sizde olsa beninizi; sever, sayar miydiniz? 😆


Hayır benimde çok benim var ama biyik bölgesi iyi olmaz.
Traş olurken zor olurdu
Yani hem trad olurken hemde orsa pek sevmiyorum. Mesela benim tam kafamin arkasında solda var ama bukadar büyük değil mesela çok kısa trad olurken veya bazen yara zannediyorum kanatiyorim çok kötü oluyor benimde aşırı ben var. 😅😅😅
Benim de boynumda var kolye takamiyorumaciyor 😂😢
Hahaha Aynen olur 😅😅😅
tanismadik hic kim bu yakisikli 😂😂😂
Gençliğimin bahari 😁
Cevap
23Cevap
Severim En Sevdiğim Şarkı Bir Dilim Elma İki Dilim Elma
Bence o bir gizli kamera.
Çok iyi 😂
Jahaha😂yavb baya eğlenceli capsmiş😂
😁😂😂😂😇
Hayir aldirirdim cok cirkin
Piki
:) 👍
Bende var arada sohbet ediyoruz.
Benim de boynumda var kolye takmami sevmiyor haspam 😂
Asdghjd bana da kemer taktırmıyor
Belde var o zaman 😕 Kanaryamin da ensesinde var düz bir vadi şeklinde..
Ya ben de değil de nasıl diyeyim sağ tarafımda bacağıma doğru ama belime de doğru işte kemer bölgesi 😂 kuşunda mı var ben 😄
*bel
Sevgilimde yani 😂😂
Asdfhj eniştede ben var 😂😂
Ebet 😂
Insanlarin benini osunu busunu alay konusu yapmiyorum
Bakis acinin darligi çok degisik.
Sence ben dalga mi geciyorum. Tülin Şahin beni desem yorumun farkli olurdu esas sen dalga geciyorsun Freud' a göre içsel olarak.
Oda buda farketmez kisinin benine gore yorum yapmiyorum.. sen once alay ettigini kabul et benim yorumu bosver
Yapmadigim bir seyi neden kabul edeyim? Insan gibi sordum algilarin kapali ve fesatsan yapabilecegim bir sey yok cici kiz 😇
Peki oyle olsun
😂😂 hahaha gecenin bir vakti soruya bak
Sever miydin beni? Suratinda öyle olsa?😂 Ben severdim
Ben seni her halinle severim sarınışım Marie'm benim 😂😘❤
Halla halla ben değil benini benini 😂 This is anlam kayması 😂
😂😂 hahaha ama okuyunca öyle anlaşılıyor. Seni de severim benini de şimdi oldu mu acaba
Beni sevme. Yarisi oldu
En çok ben seviyorum seni 😂 sen bakma diğerlerine 😂😍❤💋
Höst höst kendine gel. Nişanlıyım bilader! Sevme kardeşim beni.
Yahu takılıyorum be 😂 hayırlı olsun düğün ne zaman 😃
2019 😇😇😇
Niye bu kadar tarih geç 😃
Maddi durumumuz yetersiz
Anladım umarım kısa süre içinde halledersiniz
bir çoğu aldırırdı...
Benini bilmem ama, sağlam sesi var.
Aldirsin sanki parasi yok
Hhhh gece gece güldü beni müteşekkirim :D
ayrı eve çıkmak istese, haklı..
En büyük problem sağdamı soldamı olduğudur :/
Seveeim bu adamı ya hatya sempatik komik buluyorum
Ne olmuş yani. Kusur olarak görmek manasız.
Kusur değil ki benim boynumda da var. 😠😡
Ben kusur olduğunu belirtmedim ki 😱 Öyle bir ibare yok. Öyle mi görüyorsunuz sizz 😨
Peki nićin bana öyle dediniz kirildim... size de 😁
senin benimle zorun ne sevgilim
bir rahat verin benine adamın.
Sevmezdim herhalde 😂
adamlığına yakışıyor..
Dünyanın 8. harikası
Ooooo 👏👏😂
İzzettin evladıdır o
Benim de boynumda evladim var 😂
6 da 1 i kadar ama kolye takamiyorum 😂
Beni severim.
Harika
Allah vergisi
Cok güzel
Sevmezdim
Yakışıyor
Sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar