Bu reyting denen saçmalığı bulanın Allah be*la*sını versin.. neye göre bu dizileri kaldırıyorlar?😠😠?

Klavye delikanlıları diye bir dizi başladıydı. Çok da güzeldi. Hem konusu orjinaldi hem de replikleri.
Birilerinin evine bir cihaz yerleştiriyorlarmış. Bu lanet cihaza sahip olanlar o diziyi izlemek istemiyor diye ben de izleyemiyorum. Kalp hırsızı diye bir dizi vardı bir ara, o da çok güzeldi. Onu da aynı sebepten kaldırmışlardı. Bu nasıl bir saçmalıktır ya?😠😠
Bu reyting denen saçmalığı bulanın Allah be*la*sını versin.. neye göre bu dizileri kaldırıyorlar?😠😠?
Cevapla