Acun Ilıcalı programda iki ismi daha söyledi, Turabi ve Murat Ceylan! Bu iki ismi sever miydiniz?
Hilmicem-Murat dostluğunu özledi bu gözler be, o samimiyeti, o menfaatten uzak kardeşliği özledi. Ne Turabi'si ne Merve'si ne Atakan'ı ne Serkay'ı ne Nagihan'ı ne Ogeday'ı ne Sema'sı... Hiçbiri veremedi o tadı bir daha. Hiçbiri zerresini hissettiremedi o samimiyetin. Hilmicem-Murat varsa, kadro tamamdır. Gerisi hikaye...
Murat eyvallahta şu striptizciyi yine niye almışlar anlamıyorum
Striptizci turabiyi sevmem. Bu sene izlemeyeceğim. Sıktı artık bu çocuktan
Bu programı izleyenlere şaşıyorum gerçekten... çok boş bişey
Dolu olduğunu düşünüp izleyen yoktur zaten.
Bilmem şu an burada neden takılıyorsun? Neden görüş paylaşıyorsun? İnsan bazen kafa dağıtmak istiyor.
Eleştirmek hakkınız, aksi bir şey söylemedim ben de :) Hayatlarında hiçbir aksiyonu olmayan, belki aksiyondan çok derdi olan insanın 7/24 tv izlemesi garip değil. Bazı şeyleri “boş bu ya, Bunu izleyenler de boş” diye yargılamadan önce az bir deşmek lazım.
Bir insan kitap okumayı sevebilir, motorlara arabalara ilgi duyabilir, evdeki teknolojik aletleri bozup yeniden tamir edebilir, takvim yapraklarını hergün okumak gibi bir hobisi olabilir, balık tutmayı sevebilir, çiçek dikip onları sulayabilir... vs. gibi farklı hobiler edinebilir, ama bütün gün bu ve benzeri proglamları bekleyip, koltuğa çakılmış gibi bunları izleyip, birde üstüne 5-10 lira verip mesaj göndermek gerçekten absürt ama...
Bunları izleyecek insanlarin boş vakitler var demek ki, dimi? Ee o boş vakitleri değerlendirmek için başka çabalar sarfetseler daha güzel olmazmı? 🙂 bana şimdi KS'de boş, sen niye burdasın diyebilirsin... hakda veririm, ama gerçekten şu an okumaktan gözlerimin ağrıdığını hissettiğim için azıcık gözlerime fer gelsin diye burdayım... üstelik yazarken kendimi de geliştirdiğimi düşünüyorum... iyi akşamlar 🙂
Bahsettiğin şeyler kendini geliştirme ile alakalı. Ben daha ilk 2 mesajımda bu tür programların geliştirme değil kafa boşaltma yolu olduğunu söylemiştim :)
Teşekkürler iyi akşamlar :)
Cevap
49Cevap
Turabi zaten 2 kez katildi daha ne yani
Murat Ceylanin ne isi var yine ya yazik cocuğa ac kalacak yine
Haha niye 😄
Ankddk ay güldürdün beni teşekkürler 😄 Evet ilk katılışından sonra daha bir yakışıklı olmuş, gözümüz gönlümüz açılır boşversene 😄
1. ben survivora katılan insanlarda düzgün bir beyin aramıyorum artık.
2. şu her önüne gelene laf sokmaya çalışan ergen kılıklı turabiden bıkmadılar mı hala
Turabi simdi google damar sozler, laf sokma diye deli gibi aratiyodur acun demistir buna biraz degisik laflar bul sipastik gibi hareketler yap diye ogutlemistir 😀
Turabiyi izlemeyi özledim ya acaba kaç yüz tane atasözü deyim özlü söz ezberleyip gider Allah bilir :D
ALLAH Be ekibe bak bir tarafta Merve Nagihan bir tarafta Turabi murat
Dimi dimi, Merve Sema Nagihan Turabi Murat😄
Aaaaa sema da var benim kızlarda favorim Merve erkeklerde yine Turabi gibi tabii daha isimler belli değil
Kesin gene turabi birinci olur haksızlık yapıyor ama adam yeterince kazandı bıraksın bir kerede başkası kazansın.
şu eskileri bıraksalar artık. yarışmacı bulamıyorlar sanırım. böyle eskilerle idare etmeye başladı program.
Hangisi daha itici diye düşünüyorum düşünüyorum cevap bulamıyorum. İkiside birbirinden itici ://
Bu senede super super allstar survivor yapacaklar herlde
ikisini de çok severdim ama turbonun yeri ayrı şampiyon belli zaten
Annem ve babam fanatiği. Survivior varken onlara gidip, gelmiyorum 😒
Murattt mı? Çok sevindim, Turabi için aynı şeyi söyleyemeyecegim.😐
Turabi yeter ciğerimizi söktün boşver git ekranlardan yahu 😂😂😂
Hersene ayni isimler pek izlemiyorum ama adam her sene var olmazki boyle baska birilerini bulamiyorlarmi...
Bu herif sürekli aynı insanları cagıracaksa aynı programın tekrarlarını yayınlasın, ne ugrasıyor bu kadar dksk
Şu turabiyi görmekten sıkıldım ya farklı yarışmacılar gelse daha eğlenceli olacak
İzlemiyorum su programı da dha ne kdar daha turabi ismini duycaz yalama oldu herif
Turabi lanet herif sevmiyorum şu adamı
Egolu kendini birşey zannediyor
Izlemiyecegim
Acun bence yol yakınken fikrini değiştirsin ya iki takım da All star olsun ya da iki takım da yeni olsun böyle olsa izlenmez hep ünlüler kazanır
Atakan ile
Semih öztürk
var mı peki
Daha belli değil, sürpriz 😄
Valla ben her sene ünlüleri tutuyorum ki Atakan varsa eğer ki olacak benim favorim belli atakan herkesi ezip geçer ama semih öztürk de olsun adam beyin ameliyatı yapacam diye ayrı bir zevk katıyor
murat ceylan all starda olmalıydı
Yinemi? All star mı var
Evet ama bu sefer gönüllüler de olacakmış. Ünlüler all star yani
Eğlenceli geçicek belli.
Turu sevmiyorum. O varsa izlemem ben valla
Sürekli niye eskileri alıyorlar
Best star çünkü :) gönüllüler dr var bu sefer
Murat Ceylanı çooooook seviyorum
Turabi sacma olmus daha ne kadar katilacak
Yinemi Turabi çok antipatik be.
Vay kertenkele oyuncusu 🙂
Murat😍 ikisini de çok seviyorum iyi olmuş 😂
Aynen severiz turabi yine şampiyon olur
Murat Ceylan daha iyi.
Murat Ceylan yakışıklı çocuk valla.
Efsane olacak sabırsızlanıyorum 😄
Murat geldiyse izlenirr
Murat Ceylan’ı severiz tabi 😍😂
Turabiyi severim heyecanla bekliyorum
huhahahahhh Turabi murat heyooo 😂😂
Turabi olursa güleriz
Onlar geldiyse izlenir
Turabiye bayılıyorum muratada ikisini de severim
gereksiz ego sahibi olan ahmaklar bunlar
Turbo 3. Kez Kazanacak :D
Murat ceylan da yakışıklıymış sjsjs
Anladık kendini belli eden yarışmalar katılacak
İkisini de sevmiyorum
Turabi survivora gelmiş en iyi yarışmacı adam adam
kamyon arkası sözler yükleniyor..
Turrabi maymununu hic sevmem
Murat tamam da bu Turabi ne iş?
murat şu turabiyi eler inşALLAH
Semih gelsin.
Turabi katılırsa yine 1. Olur
efsane kadro kuruluyor
Turabi şampiyon olmaktan yorulmadı mı ya
İlgilenmiyorum
Yakismiyor ikisiniide sevmem
Bunlardan baska adam bulamamis mi
Turabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar