29 yaşındaki Ezhel'in askerliğini 21 gün yapacağı öğrenildi.
Rapçi Ezhel askere gitti, ilk görüntülerini İnstagram'dan paylaştı! Ünlülerin askere gitmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bu bedelli ne adaletsiz sacma sapan bir sistem. Parasi olmayan, gariban evlatlar gidiyor askere. Niye bu türler clublarda kari kizla oynasin diye mi? Ben fero vardı. Bir kiza kucak dansı yaptırıyordu bir videoda. Bunlar icin mi guzelim annelerin cocuklari sehit oluyor. Türk erkegi hani asker doğardı. Ama nerde savas meydaninda olacagi yerde selfie paylasip atıyor, kari kizla gününü gun ediyor. Yazik cok yazık. Ben olsam ne o annelerin yuzune bakalabilirim, ne de mehmetciklerimizin. Asker erkegi yola getirir. Hayati öğretir. Dunyanin kac bucak oldugunu öğretir. Kadin yapısı geregi özellikle doğumda Allah ile basbasa kalıyor. Hayatin değerini anlıyor. Dogumda o kadina Allah'tan baska yardim edecek kimse yok. Isterse dogumunda dunyanin en iyi doktoru olsun. Erkekte bu askerle olur ancak. Bir ekmegin degerini bile askerde anlar. Sevdigini özler. Annesini ozler. Etrafindaki kisilerin ne kadar degerli oldugunu, bu hayatin ne kadar degerli oldugunu anlar. Ama su hale bak. 21 gun gidecegine hic gitmeseydi. Gidenlerin suclu oldugu kadar sistemde suçlu. Millet sistemi değerlendiriyor. Cok yanlış bir sistem. Bizim ülkede o kadar torpil adam kayırma varki ünlü diye hapse girmiyor mesela. Ama baska gelismis ulkelerde ister unlu ol, ister ceo ol kurallar herkes icin aynıdır. Askerlikse askere gider. Askerlik fakir icinde ayni suredir, zengin icinde. Yasak bir sey yapmışsa cezasini alır. Guya islam ulkesiyiz ama ne kadar pislik, ne kadar adaletsiz sey var bizde var.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Babam is icin doguya gitmisti. Dun donmek icin havaalanina giderken onunde askerler inip helikoptere dogru gitmisler. Canlarini hice sayarak baska bir yerlere bizim icin gidiyorlar malum durumlar ortada. O garibanlara saygisizlik olmasin diye bunlara askerlik yapmis diyemiyorum.
Neyin bedelini ödemiş? Bedelli parasını mı? Tamam böyle bir fırsat sunmuşlar parası olan yararlanıyor o da güzel de bari işin ciddiliğini anlasınlar al tarafı 20 gün durucaksın onun da şovunun peşindeler.
21 gün askerlik. 😂 yürüyün gidin işinize. Ona askerlik mi denir. Bedelini ödemişler içleri dona dona. Sizi ben bir cudide üst bölgesinde iki hafta tutayım bakalım için nasıl donuyor. Asker kıyafeti giymiş çocukta dövme var. Sabah sabah gördüğüm komik görüntü. 😂
Bunlar silah sesini duydumu köstebek gibi topragın altına girerler... Yıllarca başkoymusum turkiyemin yoluna ölürüm diyen Mustafa Yıldızdogan bile paralı Askerlik yaptırdı oğluna
Dedem 4 yıl babam 2 yıl askerlik yapmış Tunceli' de. Doğuda çalışırken de devriye sırasında mayınlı pusuya düşürmüşler 92 de. Arkadaşımın babası da 2006 da helikopter kazasında şehit oldu. Bunların askerliği de rapciligi de ne bileyim...
Sanırsın bana Elvan Dalton havalara bak la havalara altı üstü 16 günün kalmış kışla evinden daha sıcaktır hele şu tipsiz Khontkar tipsizlikten ölmüyorsa kimse ölmez bu ülkede tipsizlikten 😁
Ya şu asker üniformasının bile kurtaramadığı insanlar var
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
21 gün askerlik mi olur? Benim abim 18 ay askerlik yaptı hemde doğuda yaptı askerliğini, operasyonlara gitti. Bunlar sonra gelip birde utanmadan askerlik yaptık diyecekler.
21 gün askerlik yapacak sanki tatile gider gibi sonra ben şöyle askerlik yaptım böyle askerlik yaptım derler Ben 18 ay yaptım sanki hiç bitmeyecek sandım
Ben 10 ay ırakta çarşı izni bike olmadan askerlik yaptım yeri geldi bir gün şu bulamadım. 19 ay boyunca dikili taş göremedim. Ama bu ucube 21 gün yapıp kahraman olacak oylemi?
Ana Sayfa > Magazin > Sorular > Rapçi Ezhel askere gitti, ilk görüntülerini İnstagram'dan paylaştı! Ünlülerin askere gitmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
En İyi Cevaplar