Güncellemeler
+1 yıl
İçlerinden sıralarsak bence en güzel Esra sonra Gizem sonra Özgü en son Bestemsu 😄😊




Bu karıların hepsi aynı estetisyenin elinden çıkıyorlar, ulan günümüzde her karı birbirine benziyor..
Aynen
Hepsi estetik kullandığı için aynı oluyorlar, benziyor.
Sıralasana hangisi en güzel
Ben daha güzelim.
Cevap
6Cevap
Ajanslar bu tipleri seviyor demekki 😂
Güzelliklerine göre sıralasana
Kızlar değilde makyözleri aynı gibi.
Hangisi en güzel
Güzelden çirkine sıralar mısın
Hiçbiri tarzım değil.
Sarışın seviyosun demekki
Tam olarak şu kalıplardaki kızları seviyorum diyemem.
Yook sana ögel geliyor
Esnetik ne yapalim boyle yapiyor
En güzeli hangisi sıralasana
2-1-3-4
Hep estetikten
yok ya
Güzellik sıralaması yapsana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar