Pek kalmaz ama senin sölediğin bir tane vardı, sonra filmini izledim pek beğenmedim ama o sözü görmek güzeldi. Bide kardeşimin replikleri var akılda kalıcıı xd -Şimdi duş alicam ve bütün insanlığa bir iyiliğim dokunacak. Bide Arkadaşım deli gökene dediği “Karadeniz Çomarı” lafı var.
Bana özeniyo ama annem üzgün, o büyük abime benzemesini istiyodu xd Müzik kültürümüz de ayni seviyo beni bende onu seviyom. Senin kardeş var mı anlaşıyonuz mu?
Benimki 13 e girdi ama gozumde büyümüyo, bide sana tavsiye gibi olmasın ama şunu sölim bende anlaşamazdım pek, ama her şeyi senden çevreden görüp uyguluyo o yüzden onu sen eğit. ozaman istediğin gibi biri olur. Oyun hamuru gibiler yoğrulmayı bekliyorlar
Benım annem baskıcı kadındır hiç dışarı çıkmazdık ardada öyle büyüdü zaten dışarda oynayacak arkadaşı yok. Evde cod atıyoz aramızda 1 oda mesafe var mikrofonla konuşuyoz yankı oluyo ama olsun xd Sokaklar iyi deel içeri alın onu. d
Lordum Elrond: Lakin yüzüğü buraya kadar taşıyarak, bu genç hobbit şerre karşı çok müstesna bir mukavemet göstermiş oldu. (Yüzüklerin efendisi: Yüzük kardeşliği)
Yaşlı Mary TODD çağırıyor; demek ki artık yatma vaktim geldi. Şehrin duvarlarına kadar dayanmış yabancı barbarlar bizler değildik! bizler sizin kardeşinizdik... ve şerefli bir şekilde yenilmeyi hakettik. Oğluna o battaniyeyi vermedim... o battaniye yalancı bir umut tacirinin vaadiydi... tıpkı konfedererasyonunuzun zencilere vaad ettiği üniformalar gibi...
Erdemli adamın yolu bencillerin insafsızlıkları ve kötü insanların zulmüyle sarmalanmıştır. Ancak merhamet ve iyi niyet adına karanlıklar vadisinde zayıf olana rehberlik eden kişi kutsanmıştır. Çünkü kardeşlerinin gerçek hamisi ve kayıp çocukların kurtarıcısıdır o. Kardeşlerimi zehirlemeye ve yok etmeye kalkışanlardan intikamımı mutlaka alacak ve onları büyük bir öfke ve güçle vuracağım, ve senden intikam almaya geldiğimde adımın Tanrı olduğunu anlayacaksın.
çoğu zaman kalıyor Sana bir sır veriyim, bunu kilisede öğretmiyorlar; Tanrılar bizi kıskanıyor, kıskanıyorlar çünkü ölümlüyüz her an, son anımız olabilir, birdaha asla bu kadar güzel olmayacaksın, birdaha asla beni göremeyeceksin o yüzden Truva
Kesinlikle kalmiyor. iyiki de kalmıyor. o kadar cok kalmadi grreken sey varrki.. ya da kisa dönemlik bellekte ksliyir..1 saatlik sonra önemli seyler gelip onlari kovuyor🙄🤗😂
En İyi Cevaplar